|
سلام
چرا سودهای بانک ملی و آینده سابق ( زیر نظر بانک ملی ) به حساب مشتریان واریز نشده است ؟ چرا گردش حساب ( تراکنش ۱۰تای آخر ) توسط خودپردازها داده نمی شود ؟ مردم واقعا بلاتکلیف مانده اند . لطفا سریعا بررسی و مردم را از نگرانی و بلاتکلیفی در آورید . (تمام حسابها مغایرت دارند ) و مردم کاملا نگران سپرده هایشان هستند
|