گفته می شود

گفته می شود عادل فردوسی پور در یک برنامه با حضور رضا جاودانی مجری تلویزیونی و عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دست به افشاگری تاریخی درباره فساد گسترده فوتبال ایران که از باشگاه مس کشف ان شروع شد و حالا همه فوتبال را در بر گرفته زد و از رقم دقیق فساد، جزئیات و شیوه‌های وقوع فساد، مبالغ سنگینی که داوران و مدیران لیگ فوتبال ایران و شیوه دریافتش پرده برداشت. در بخشی از این پادکست از پرداخت صدها میلیون پول به یک شخص در شمال برای خدمات …. به بعضی عوامل فوتبال پرده برداشته شد. او همچنین روایت یکی از اعضای باشگاه مس را پخش کرد که نشان می‌دهد چه فساد عظیمی فوتبال ایران را در بر گرفته و اگر این موضوع در کرمان کشف نمی‌شد، اوضاع همین طور ادامه می‌یافت.

 

 

 

گفته می شود پس از رد صلاحیت مهرداد بذرپاش در انتخابات ریاست جمهوری، شنیده های خبرنگار عصرخبر حاکیست، گویا وی قهر کرده و به وزارت راه سر نمی زند. در سفر مخبر،کفیل ریاست جمهوری به مشهد برای افتتاح پروژه ها علی رغم داشتن چند پروژه وزارت راه و شهرسازی ، بذرپاش همراه مخبر نرفته و به جای خود نماینده فرستاده است.

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی سال‌هاست پیگیر شناسنامه دار کردن، گروهی از مردم سیستان و بلوچستان است که فاقد اوراق هویتی هستند و به همین دلیل در دریافت بسیاری از خدمات عمومی پایه با مشکل مواجه هستند. پرستویی ویدیویی از دختران دانش آموز بی‌شناسنامه منتشر کرد که روایتی تلخ از آنهاست.

 

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان در بخشی از میزگرد اقتصادی‌اش، تاکید کرده در زمان حکومت محمدرضا شاه به عنوان سرباز با یک ماه حقوق می‌توانسته موتور بخرد اما حالا به عنوان پزشک با سه ماه حقوقش نمی‌تواند موتور بخرد!

 

 

 

گفته می شود ویدیویی از سعید جلیلی درباره رسیدن کاندیداهای جریان انقلاب به کاندیداهای واحد منتشر شد که جلیلی در این زمینه واکنش مبهمی نشان می‌دهد و برخی رسانه‌های حامی یکی از کاندیداها با لحنی شائبه کناره گیری جلیلی به نفع یک کاندیدای دیگر را مطرح کرده بود. پس از این بود که ویدیویی دیگر منتشر شد و این بار جلیلی در جمع هوادارانش گفت: «در این مسیر با شک وارد نشده‌ایم، این مسیر را با بصیرت انتخاب کردیم و با قوت ادامه می‌دهیم.»

 

 

 

گفته می شود عارف خاکی، ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران با انتشار یک استوری از ترک کشور و مهاجرت خود خبر داد. او سابقه کسب برنز دوضرب و برنز مجموع دسته ۸۵ کیلوگرم و عنوان قهرمانی تیمی در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را دارد.

 

 

 

گفته می شود زیدآبادی گفته «من احساس می‌کنم اگر بخشی از مردم احساس کنند که این کلاه‌گذاری است، خیلی حس تحقیر به آن‌ها دست می‌دهد و در واکنش به این موضوع، در انتخابات شرکت نخواهند کرد، اما یک تعداد دیگر ممکن است بگویند نوعی صحنه‌آرایی کردند که فلانی را دربیاورند و ما می‌خواهیم بازی را به‌هم بزنیم، پس یکی دیگر را انتخاب می‌کنیم که فکرش را نمی‌کردند.»

 

 

 

گفته می شود نامه‌ای روز گذشته در شبکه اجتماعی منتشر شد که در آن  بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تقاضا می‌کند که به صورت هئیت علمی با آن دانشگاه همکاری کند.رحیمی در واکنش به انتشار این نامه به تابناک گفت: این موضوع مطابق قانون و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و از اختیارات وزیر بهداشت بود و تصمیم غیرقانونی گرفته نشده است.

 

 

 

گفته می شود هر بار درهای جدیدی از ماجرای فساد در فوتبال به روی‌مان باز می‌شود. گاهی نور از این درهای باز شده وارد می‌شود که همه را به مبارزه با فساد امیدوار می‌کند و گاهی جز تاریکی چیزی نمی‌توان دید. درست مثل ماجرای کوچک شمردن فساد از سوی یک مقام قضایی در فدراسیون فوتبال. یعنی رکن قضایی فدراسیون فوتبال که خود باید در زمینه مبارزه با فساد مدعی‌العموم باشد، تلاش کند تا فساد را کوچک نشان دهد که این مسئله دیگر پایان امید در این فدراسیون تلقی می‌شود.

 

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفته من در موضوع افزایش تعطیلات آخر هفته طرفدار مصوبه مجلس یازدهم هستم و معتقدم می‌تواند به رونق گردشگری کمک کند.

 

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه با بیان اینکه اعضای دولت مستقر تمام قد از کاندیداهای اصولگرا حمایت می‌کنند، گفته فکر می‌کنم پزشکیان با موجی که ایجاد شده، پیروز مرحله اول انتخابات باشد.تکرار انتخابات ۷۶ دور از ذهن نیست.

 

 

 

 

گفته می شود هادی حق شناس گفته مردم باید به سوابق و عملکرد یک دهه اخیر شش نامزد ریاست جمهوری توجه داشته باشند و نه صحبت‌های این روز‌ها تا در نهایت به تحلیل واقع بینانه دست یابند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*