نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بخش خصوصی جرات سرمایه گذاری در منطقه خراسان جنوبی را ندارد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش خصوصی جرات سرمایه گذاری در این منطقه را ندارد، گفت: با ایجاد اشتغال می توان از مهاجرت مردم از این منطقه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۳ آبان) در دیدار با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار داشت: اگر کویر از نظر آب و درخت محروم است اما دارای ذخایر معدنی با ارزشی دارد.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه های اشتغال برای مردم خراسان جنوبی گفت: با ایجاد اشتغال می توان از مهاجرت مردم از این منطقه جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: برخی از بخش‌های خصوصی تمایل به سرمایه گذاری در این منطقه را دارند اما برخی از افراد بخش خصوصی را به قدری اذیت می کنند که از سرمایه گذاری پشیمان می شوند.

آیت الله عبادی با توجه به اینکه در استخراج معادن خراسان جنوبی باید از مردم این منطقه کمک گرفته شود، تصریح کرد: باید مردم این منطقه در سود ذخایر معدنی سهیم شوند.

وی با اشاره به خام فروشی بسیاری از ذخایر معدنی گفت: برخی از این مواد معدنی بعد از خروج از کشور و فراوری، با قیمت های گزاف به کشور وارد می شود که باید این مشکل برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش خصوصی جرات نمی کند در منطقه سرمایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: به این دلیل که ممکن است به بهانه‌های مختلف جلوی کار آن‌ها بگیرند؛ آثار و خدمات همه مسئولین را باید مردم ببینند که چه کارهایی صورت گرفته است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*