گفته می شود

گفته می شود بررسی صورت‌های مالی شرکت پتروشیمی آبادان نشان می‌دهد در کنار زیان انباشته بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی، این شرکت بیش از ۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان بدهی تا پایان خردادماه امسال دارد که نسبت به قبل، افزایش داشته است.

 

 

گفته می شود علیرضا محجوب دربیر کل خانه کارگر در اظهاراتی درباره کاهلی های رخ داده در بحث استفاده از سنسور گاز متان در معدن طبس، گفته است: سنسوری که باید در هر قسمت کار قرار داده می‌شد تا حادثه قبل از وقوع به اطلاع می‌رسید، قیمتی حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تومان داشته است.

 

 

گفته می شود درست در زمانی که منطقه و مخصوصا جبهه مقاومت در یکی از بحرانی ترین وضعیت های خود قرار دارد، افرادی سوپر انقلابی و پروژه بگیر بدنبال ماهی گرفتن از این آب گل آلود هستند. یکی از لازمه های گذر از یک بحران، همدلی و وحدت بین افراد است اما در این میان قشری حداقلی و خاص که هنوز پرونده قضائی اش در محاکم روی میز باز است در فضای مجازی و با اکانت هایی ناشناس اقدام به لجن پراکنی و ایجاد فضای تفرقه ای بین مردم و دولت می کنند.

 

 

گفته می شود محمد مجتهدزاده (مدیرعامل شرکت معدنجوی طبس) بر اثر عارضه مغزی در آی سی یو بیمارستان طبس بستری شد و بر اساس گفته دکتر محمد زاده رییس بیمارستان طبس هنوز سطح هوشیاری وی پایدار نشده است.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی آخرین باری که به صورت رسمی نرخ تورم را منتشر کرد، اسفند ۱۴۰۱ بود. زمانی که نرخ تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۱ با افزایش نسبت به سال ۱۴۰۰ به نرخ ۴۶.۵ درصد رسید، اما تورم ۵۲.۳ درصدی سال ۱۴۰۲ را تکذیب کرد.

 

 

گفته می شود جواد لاریجانی گفته «هم ماجرای پیجرها و هم بمباران اخیر ناشی از نفوذ بود، این گسل به زودی علاج خواهد شد و بعد از ترمیم آن حزب‌الله قوی‌تر ظاهر خواهد شد.»

 

 

گفته می شود جنگنده‌های اف ۱۵ ارتش رژیم اسرائیل طی ۱۰ حمله هوایی در سه دقیقه در ضاحیه بیروت، شش ساختمان را به طور کامل منهدم کردند و مقر فرماندهی حزب الله لبنان را هدف قرار دادند. هدف از این عملیات تروریستی که با بمب‌های سنگرشکن انجام شده، سید حسن نصرالله بوده است. این حمله با فرمان نتانیاهو که در نیویورک حضور داشت، انجام شد.

 

 

گفته می شود هواپیمای مسافری ایران روز شنبه در مسیر پرواز به لبنان، با تهدید ارتش اسرائیل مجبور به بازگشت شد. براساس خبر منتشر شده در رسانه های لبنان،  ارتش اسرائیل با نفوذ به ارتباطات فرودگاه بیروت، درباره ورود هواپیماهای ایرانی به لبنان هشدار داد. بعد از آن وزیر حمل و نقل لبنان به فرودگاه بیروت دستور داد مانع از ورود هواپیمای ایرانی به لبنان شود.

 

 

گفته می شود رسانه آمریکایی گزارش داد، هم‌زمان با این که جنگ اوکراین به یک مقطع حساس رسیده است، اتحادیه اروپا نیز خط‌مشی ادامه دادن به کمک‌ها به اوکراین حتی بدون آمریکا را پیگیری می‌کند.

 

 

گفته می شود رسانه‌های عبری مدعی شدند که برای نخستین بار پس از جنگ تموز (۲۰۰۶)، ناوهای این رژیم در بمباران ضاحیه بیروت مشارکت کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود ویدیویی از یک افغانی در فضای مجازی وایرال شده که پس از اخراج از ایران، با اشاره به اینکه رد مرز شده، می‌گوید: «…باز هم می‌آییم. ما افغانی‌ها تسلیم نمی‌شویم!» به نظر می‌رسد مسئولین باید تدابیر لازم در نظر گرفته شود تا اتباعی که به مرز منتقل و رد مرز می‌شوند، به سادگی نتوانند بازگردند و اگر بازگشتند، جرم انگاری مناسب برای مجازات «مهاجرین حرفه‌ای» انجام شده باشد.