گفته می شود

گفته می شود درپی انتشار خبری مبنی بر بازداشت برادر همسر سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان معاون رسانه‌ای این وزارتخانه این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند.

 

 

گفته می شود طلاب معترض در قم اعلام کرده اند مصوبه بانکدارى مجلس ربوى و محاربه با خداست. حدود ۱۵۰ طلبه حوزه علمیه قم در اعتراض به تصویب طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه در مدرسه فیضیه قم تجمع کردند؛ این تجمع با نام «خیزش حوزویان در برابر محاربه با خدا» برگزار شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس قوه قضائیه گفته برخلاف شایعه رواج‌یافته مبنی بر عدم پیگیری سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان هر نوع سرقتی، توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

گفته می شود بر اساس اطلاعات ارائه‌شده از سوی دفتر آمار ملی ترکیه، نرخ تورم این کشور در ماه آگوست به بالاترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسیده و نرخ ۸۰.۲۱ درصد را ثبت کرده است. نرخ بهره غیرمنتظره توسط بانک مرکزی ترکیه از یک سو و افزایش شدید هزینه‌های زندگی از سوی دیگر، از جمله دلایل بالا رفتن نرخ تورم در این کشور بوده است.

 

 

گفته می شود با وجود اینکه مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرده، قرار است فردا اعضای هیات رئیسه تشکیل جلسه دهند و درباره شرایط روز از جمله موضوع مهم سرمربی تیم ملی صحبت کنند. عدم تشکیل جلسه با اسکوچیچ از سوی تاج، این باور را تقویت کرده که رئیس فدراسیون فوتبال پروژه عبور از این مربی کروات را کلید زده، اما سؤال مهم این است که آیا اعضای هیات رئیسه در این تصمیم مهم و سرنوشت‌ساز با تاج همراهی خواهند کرد یا خیر؟

 

گفته می شود رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفته۶۰ درصد معتادان، شاغل هستند و هرچند عامل بیکاری می‌تواند شتاب دهنده باشد، عامل مستقیم نیست. معتادانی که برای بار اول و دوم جمع‌آوری شده‌اند، باید جدای از دیگر معتادان نگهداری شوند

 

گفته می شود روزنامه اطلاعات نوشته فرض کنیم یک هنرمند که اثر یا کار‌های او در دنیا شناخته شده و از یک شهرت بین‌المللی برخوردار است، سر و کارش با دادگاه بیفتد و قاضی محترم هم بنا به وظیفه و تلقی‌ که از قانون دارد و اطلاعی هم از جایگاه بین‌المللی متهم خود ندارد، علیه هنرمند حکمی صادر کند و فرد یا افراد مورد نظر راهی زندان شود. ظاهر امر این است که بنا بر ادله و شواهد قانونی با این هنرمند برخورد شده، اما وقتی در یک جشنواره جهانی که ده‌ها و بلکه صد‌ها میلیون مخاطب دارد، اعلام می شود، «فیلمی که در جشنواره بین‌المللی نشان داده می‌شود، متعلق به یک هنرمند ایرانی است که فعلا در کشورش در زندان به سر می‌برد»، می‌توان حدس زد که چه زیانی متوجه حیثیت کشور می‌گردد.

 

گفته می شود اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفته بی‌حجابی، بدحجابی و دزدی برای عده‌ای حرفه و شغل است و آن‌ها کاری به این ندارند که این عمل بد یا زشت است.

 

 

گفته می شود مجازات تخلفات جراحی‌های زیبایی  فقط ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان است.معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، ضمن انتقاد از اصلاح قانون سازمان غذا و دارو در سال‌های ۷۴ و ۷۹ گفت: مجازات این قانون مصوبه سال ۳۴ حبس بوده، اما وقتی در سال‌های ۷۴ و ۷۹ مورد تجدید نظر قرار گرفت، این مجازات به ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان تغییر یافت که بازدارنده نیست.

 

 

گفته می شود مخالفت ۹۰ درصدی مردم با تاج به یک یا دو نظرسنجی محدود نمی‌شود، در تمام نظرسنجی‌ها و بیانیه‌های منتشر شده، ریاست تاج به شدت مورد مخالفت مردم قرار گرفته است. با وجود این شدت نفرت افکار عمومی، هنوز دولت انقلابی و قوه قضاییه هیچ واکنش موثری نشان نداده است!

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت شاپرک از افزایش مصرف و چاپ کاغذ رسید پرداخت در دستگاه‌های کارتخوان خبر داد و عنوان کرد که سالانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان صرف این رسید‌ها می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*