گفته می شود

گفته می شود آمارها از پدیده‌ عجیب افزایش تحصیل دانش‌آموزان ایرانی در خارج از کشور و کاهش سن مهاجرت حکایت می‌کند.خانواده‌ها فرزندان‌شان را با صرف هزینه‌های میلیاردی روانه روسیه و مالزی و ترکیه می‌کنند تا پزشک و دندان‌پزشک شوند.بنا بر آمار رصدخانه مهاجرت ایران در بازه زمانی ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۹؛ المپیادی‌ها با ۳۷.۲ درصد، مشمولان بنیاد ملی نخبگان با ۲۵.۵ درصد و رتبه‌های یک تا هزار آزمون سراسری با ۱۵.۴ درصد بیشترین درصد افراد مقیم خارج را به خود اختصاص داده‌اند.این درصد آماری نشان می‌دهد دانش‌آموزان نخبه المپیادی بیشترین میزان مهاجرت علمی را دستکم طی یک دهه گذشته داشته‌اند.

 

گفته می شود سخنگوی پیشین قوه قضاییه گفته محروم کردن بدحجاب ها از خدمات دولتی، توجیه قانونی ندارد حسین میرمحمدصادقی همچنین اعلام کرده آقای رئیسی ، زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند ، گشت ارشاد مسئولان را راه اندازی خواهند کرد و مردم توقع دارند ایشان به این وعده شان عمل کنند.علاوه براین، حداقل انتظار مردم این است که اگر آقای رئیسی احساس می‌کنند روند فعلی، روند درست و صحیحی نیست، موضع گیری و رفع چالش کنند

 

 

گفته می شود رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با ابراز این‌که به‌دلیل تورم امکان پیش‌بینی قیمت تمام‌شده ساخت وجود ندارد، اظهار کرده هزینه ساخت هر مترمربع ۶ تا ۷ میلیون با تورم امروز تمام می‌شود اگر تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان برسد بخشی از مشکل رفع می‌شود که ما این موضوع را به دولت و شورای پول و اعتبار پیشنهاد داده‌ایم. وی افزود: اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن ۲۰ ساله و پلکانی است و براساس ۵۰ درصد از هزینه‌های درآمدی خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

 

 

گفته می شود بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی که رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور آن را تأیید کرده است، به تازگی یکی از مدیران ارشد این سازمان به کشور کانادا مهاجرت کرده است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم مرودشت در مجلس در واکنش به فعال شدن گزینه جست و جوی ایمن بر روی گوگل، می‌گوید که آنچه وزیر ارتباطات گفته، گویا خواسته عموم جامعه بوده است، اما به باور من درباره این موضوع توجیه نامناسبی است. بالاخره Safe search یک گزینه‌ای است که به صورت اختیاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند آن را فعال کنند. اینکه تمام ایرانیان را زیر سن قانونی در نظر بگیریم و این گزینه را فعال کنیم قطعا باعث تقویت استفاده از راه‌های دور زدن امن اینترنت و استفاده از فیلترشکن‌ها می‌شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*