گفته می شود

گفته می شود غلامرضا نوری نماینده بستان‌آبادنماینده بستان‌آباد در مجلس گفته برخی فشار‌های داخلی مانع مذاکره ایران و آمریکا شد. حتی تلویحاً مجوز‌های این کار صادر شده بود، ولی تعداد معدودی که صدایشان بلند است، جلوی کار را گرفتند و اکنون شاهد توقف مذاکرات به لحاظ نتیجه هستیم که این اتفاق به واسطه جریان‌های خاصی است که تعدادشان معدود، اما صدایشان بلند است.

 

 

 

گفته می شود مرکز آمار ترکیه، اعلام کرده که اتباع ایرانی در ماه مارس گذشته ۷۸۴ ملک خریداری کرده اند تا در جایگاه اول قرار بگیرند،

پس از ایران، اتباع عراق با خرید ۷۴۱ ملک، روس ها با ۵۴۷ ملک، آلمانیها با ۲۴۴ ملک، اتباع قزاقستان با ۲۴۱ ملک، افغان ها با ۲۱۴ ملک و اوکراینی ها با خرید ۱۶۸ ملک در جایگاه دوم تا هفتم خرید املاک در ترکیه قرار دارند.

 

 

گفته می شود امام جمعه بهشهر گفته مخالفان پتروشیمی میانکاله خائن و مخالف رهبری هستند. پتروشیمی یک صنعت سبز است و آلودگی ندارد. کور خوانده‌اید، ما پای این مجتمع پتروشیمی ایستاده‌ایم و از هیچ چیزی نمی هراسیم ولو تظاهرات کنیم و به تهران برویم!پتروشیمی حق مسلم ماست.

 

 

گفته می شود وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نتایج اقدام این وزارتخانه برای افشای اسامی ابربدهکاران بانکی گفته تعدادی از این بدهکاران بزرگ برای پرداخت بدهی‌شان به بانک‌ها و خروج از لیست بدهکاران مراجعه کرده‌اند.

 

 

گفته می شود اتباع خارجی در ایران کار می کنند اما پول آن را در ترکیه سرمایه گذاری می کنند! ایران یکی از کشورهای شاخص در عرصه های مهاجر پذیری در سطح جهان است. با وجود این، بررسی قوانین و سیاستهای کشور در چهل سال اخیر حاکی از عدم کارایی و انباشت مشکلات در این حوزه است. بنابراین بهبود فرآیندهای مدیریت اتباع خارجی در ایران نیازمند تغییرات اساسی است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم بناب در مجلس، گفته باید ببینیم که دولت گزینه دیگری برای جایگزینی وزرا دارد؟ من انگیزه‌ای در دولت نمی‌بینیم که این اتفاق از سوی دولت رقم بخورد، اگر قرار است این موضوع از جایی آغاز شود این مجلس است که ترمیم در دولت را آغاز خواهد کرد

 

 

 

 

گفته می شود  در سال‌های اخیر، یکی از معضلات و مشکلات اساسی در نظام بانکی کشورمان، انباشت بدهی‌های کلان از سوی افرادی بوده است که در نبود نظارت‌های شفاف و روشن در شبکه بانکی و شعب آن، به دریافت تسهیلات کلان اقدام کرده بودند و تلاشی هم برای بازپرداخت آن نداشتند.

 

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر علوم در دولت اصلاحات گفته احتمال دارد که شاهد طرح صیانت دیگری باشیم چرا که فضای مجازی برای مسئولان مهم و ممکن است تصمیم در این مورد به شورای عالی فضای مجازی منتقل شود.

 

 

 

گفته می شودعضو هیات رئیسه مجلس گفته بعضی‌ از افراد در حوزه تولید با رفتارهای متقلبانه سعی دارند خود را شرکت‌های دانش‌بنیان جا بزنند که باید جلوی این کار گرفته شود

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*