گفته می شود

گفته می شود رئیس سابق سازمان نظام روانشناسی در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری گفته هم‌اکنون حدود ۳۰ درصد از جمعیت کودکان و نوجوانان سنین مدرسه قبل از ۱۸ سالگی به دلایل مختلف، عمدتاً به‌دلیل « بی‌اشتهایی تحصیلی» مدرسه را زودهنگام ترک می‌کنند. رسول واشقانی، مربی تربیتی و معاون پرورشی یکی از مدارس منطقه ۱۱ تهران: وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی نوجوانان در برخی از مناطق به مرز هشدار رسیده است و بعضی از افرادی که ترک تحصیل کرده اند حالا بزهکارانی شده‌اند که سراغ سرقت، فروش مواد، دستفروشی و… رفته و یا دچار اعتیاد به گل یا مخدرهای صنعتی دیگر شده‌اند.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفته در جلسه مجلس اقدامات دشمن برای تخریب مجلس یازدهم مورد بحث قرار گرفت. وی افزود: واقعیت این است که دشمن بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تن نیرو را برای تخریب مجلس یازدهم و ایجاد انحراف در افکار عمومی و ایجاد یأس در میان مردم نسبت به عملکرد مجلس یازدهم به کار گرفته است. عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: این تخریب از رئیس مجلس شروع شده و به کلیت مجلس و تک تک نمایندگان نیز ختم می‌شود که عمده افرادی که در این حوزه فعال هستند در خارج از کشور و بخشی هم در داخل کشور هستند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی مجلس گفته اخیرا ۱۰۰ نماینده در نامه‌ای از رئیس جمهور خواسته‌اند ضمن بررسی روش واگذاری سهام شرکت ملی پتروشیمی در هلدینگ خلیج فارس مانع از تضییع حقوق مردم ایران شود. هادی بیگی نژاد اظهار داشت: صنعت پتروشیمی محصولات زیادی در کشورمان تولید می‌کند و ارزش محصولات آن معادل نفت خام است؛ مثلا اگر هر یک تن نفت خام را ۵۰۰ دلار بفروشیم ارزش فروش محصولات پتروشیمی تقریبا همین مقدار است؛ این اقدام تقریبا نشان می‌دهد که ما در حال خام‌فروشی هستیم.

 

 

گفته می شود انتشار تصویری از قاضی زاده هاشمی که در آن به عنوان موسس مرکز چشم‌پزشکی نور در کشور عمان معرفی می‌شود، شایعات قبلی را پررنگ‌تر کرد.پیش از این درباره اینکه هاشمی در حال تاسیس بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی در کشور عمان است، شایعاتی منتشر شده بود.هنوز انتشار این عکس واکنشی از سوی وزیر اسبق نداشته است.

 

 

گفته می شود خبرگزاری فرانسه گزارش داده که هشت کشور از جمله ایران، ونزوئلا و سودان به دلیل بدهی‌های پرداخت نکرده‌شان حق رای خود در سازمان ملل را از دست دادند.

 

 

 

گفته می شود دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته نرخ اعتیاد زنان در کشور ما حدود ۰/۶درصد است که پایین است، اما نسبت به گذشته خود افزایش داشته است.

 

 

گفته می شود دانمارک روز پنجشنبه در ادعایی نسبت به افزایش تهدید جاسوسی از سوی روسیه، چین، ایران و دیگران از جمله در منطقه قطب شمال هشدار داد.

 

 

گفته می شود فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانمندی نظامی ایران را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشته اگر جنگ هشت ساله در سال ۱۴۰۰ رخ می داد در کمتر از هشت روز به پایان می‌رسید.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*