گفته می شود

گفته می شود ظاهراً بنیامین نتانیاهو از حمله پهپادی حزب الله لبنان جان به در برده و حالا با انتشار ویدیویی گفته این اقدام‌ها در مسیرش -نسل کشی و کودک کشی در فلسطین و لبنان- توقفی ایجاد نمی‌کند. رسانه‌های صهیونیست می‌گویند پهپادی که خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده، از همان نوع پهپادی بود که مقر نیروهای گولانی را هدف قرار داد و تلفات سنگینی روی دست صهیونیست‌ها گذاشت؛ موضوعی که نشان می‌دهد اسرائیل به اندازه اوکراین هم برای مقابله با پهپادها آماده نیست و این بخش فعلاً پاشنه آشیل است.

 

 

گفته می شود منابع آمریکایی در روزهای اخیر سند ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا را درباره زمان و جزئیات حمله احتمالی اسرائیل به ایران را درز دادند تا نشان دهند خودشان درگیر این حمله نیستند و ایران آنها را در پاسخ هدف قرار ندهند؛ موضوعی که به یک جنجال در آمریکا تبدیل شده است. سی ان ان آمریکا در گزارشی به درز اسناد محرمانه‌ در خصوص آمادگی اسرائیل برای حمله به ایران پرداخت و گزارشگر این شبکه گفت: «افشاگری در لحظه‌ای بسیار حساس در روابط آمریکا و اسرائیل منتشر می‌شود.»

 

 

گفته می شود پس از اظهارات قابل تامل حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی میرباقری چهره کلیدی جریان موسوم به آکادمی در قم درباره جنگ آخرالزمانی، حالا ویدیویی تازه‌ای منتشر شده که او پیش بینی می‌کند در صورت تسلیم و مقاومت نکردن، عراق به سه قسمت و ایران به پنج قسمت تقسیم می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها گفته طی ۱۰ سال اول زندگی که با ازدواج دانشجویی تشکیل شده است فروپاشی ازدواج و طلاق حدود ۵ درصد بوده است.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام قاسمیان رئیس پیشین کتابخانه مجلس که به لبنان رفته گفته «لبنانی‌ها از او می‌پرسند: ایران ما رو رها کرده؛ در حالی که آمریکا و انگلیس و فرانسه اسرائیل را رها نکردند. مگر تاریخ مصرف ما تمام شده؟!»

 

 

گفته می شود بانک پارسیان در هر ساعت از شش ماه ابتدایی سال، بیش از نیم میلیارد تومان ضرر و زیان تولید کرده است. رقمی که منجر به زیان انباشته ۶ هزار و ۹۹۵ میلیارد تومانی تا پایان نیمه نخست سال شده است.

 

 

گفته می شود براساس داده های مرکز آمار ایران در سال گذشته بیش از ۶۰ درصد شاغلان کشور در بخش غیررسمی فعالیت داشته اند درحالی که با کوچک ترین شوک های اقتصادی این مشاغل در معرض نابودی قرار می گیرند.