گفته می شود

گفته می شود ۳۰ هزار جانباز مشمول طرح واردات خودرو شده اند که همین مسئله بازار را وسوسه کرده و فروش حواله‌های جانبازان از سوی دلالان و هم خود دارندگان حواله ها داغ شده است و مبلغ های میلیاردی برای خرید و فروش این حواله ها جا به جا می شود و حتی در برخی موارد کار به تهاتر با آپارتمان های لاکچری در اطراف تهران هم می رسد.

 

 

 

گفته می شود کارشناس شبکه خبری ترکیه با تاکید بر اینکه پیام ایران این بود که ما خودمان حقمان را می‌گیریم و مانند برخی نزد آمریکا، عدالت را گدایی نمی‌کنیم، گفت: «برخی در ترکیه می‌گویند ایران چند ترقه هوا کرده، من می‌گویم دست کم گرفتن پاسخ ایران عین سادگی است. ایران با درهم کوبیدن پایگاه‌های هوایی اسرائیل قدرت خود را به نمایش گذاشت/ایران پس از سال‌ها کوشش به یک دستاورد بزرگ نظامی رسیده است. هیچکس جز فرقه گرایان ترکیه این حمله ایران را دست کم نمی‌گیرد…»

 

 

 

گفته می شود معلمان کمترین دریافتی را در میان کارکنان دولت دارند. مبلغ حکم مهم نیست زیرا معلمان تنها همان حقوق دریافتی را دارند ولی کارمندان دیگر مواردی مانند حق ایاب و ذهاب، مناسبت‌ها، حق مأموریت و غیره را نیز دریافت می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود رئیس شورای فقهی بانک مرکزی پیشنهاد داده تا مردم برای قرض دادن به یکدیگر، بجای ریال، به سراغ ارز‌های خارجی و سکه بروند.

 

 

 

گفته می شود منطقه در وضعیت هشدار است و احتمال بالا گرفتن درگیری بسیار بالاست که ریشه همه اینها در رژیم صهیونیستی است و از غزه شروع شده و به لبنان کشیده شده و ممکن است همه کشورهای منطقه را درگیر کند.

 

 

گفته می شود ویدیویی از سخنان تازه رئیس تی آر تی (رادیو تلویزیون دولتی ترکیه) در یک مراسم منتشر شده که می‌گوید: «تا پایان امسال (میلادی) تی آر تی فارسی را راه می‌اندازیم. با این کار ایران را اذیت می‌کنیم. ناگزیریم ایران را اذیت کنیم!» این اقدام که قاعدتاً تحرک رسانه‌ای در راستای تاثیرگذاری بر ایران شبیه اقدام عربستان برای راه اندازی ایران اینترنشنال است، به ویژه ادبیات زننده رئیس تلویزیون دولتی ترکیه، قاعدتاً تبعاتی در پی خواهد داشت

 

 

گفته می شود فدراسیون فوتبال با وجود چالش‌های مهمی چون ابهامات، کاستی‌ها و سوءمدیریت‌ها در این فدراسیون و مشکلات عدیده‌ای که فوتبال ایران با آن درگیر است، خود را وارد مقوله‌ای به نام روزنامه الکترونیکی کرده که هیچ منفعتی برای فوتبال ایران ندارد.

 

 

گفته می شود سایت بلیت فروشی رویدادها در امارات هنوز لینک خرید بلیت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر را اضافه نکرده است.

 

 

گفته می شود وزیر امور اقتصادی و دارایی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته با تصویب امروز دولت، میزان معافیت مالیاتی درآمد سالیانه مشمول مالیات اصناف و مشاغل در لایحه بودجه ۱۴۰۴، به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

 

 

گفته می شود با حکمی که اخیرا وزیر صمت برای رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) صادر کرد، فرایند تغییر مدیران عامل دو خودروساز دولتی جاده مخصوص آغاز شده است و به‌زودی مدیرعامل ایران‌خودرو و سپس سایپا برکنار می‌شوند.

 

 

گفته می شود رییس کمیسیون عمران مجلس گفته پروژه راه آهن رشت- آستارا پروژه گران، مهم، استراتژیک و اثرگذار در منطقه است اما گویا در بحث تامین منابع از سوی روس‌ها با مشکل مواجه شده‌ و روس‌ها هم نتوانستند منابع این پروژه را تامین کنند.

 

 

گفته می شود سرپرست اداره راهبری سامانه‌های تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی، از تدوین پیش‌نویس فنی -عملیاتی دستورالعمل تعیین سقف اعتباری برای متقاضیان صدور دسته چک خبر داد و گفته بانک مرکزی به اجرای این تکالیف قانونی، بدون آسیب به کسب و کارها و روند تولید در کشور توجه ویژه ای داشته است.