گفته می شود

گفته می شود عضو اتاق بازرگانی ایران گفته خودروسازانی که در تامین ارز موردنیاز برای واردات قطعات با مشکل روبه‌رو شده‌اند برای تامین این ارز به خرید و صادرات کالاهایی از قبیل پسته، مس، فولاد و کالاهای دیگر روی آورده‌اند تا بتوانند قطعات را وارد کنند

 

 

گفته می شود بر اساس داده‌های نظرسنجی انجام شده توسط شرکت «کنتر اینسایت» و شبکه کان، یک چهارم اسرائیلی‌ها به دنبال ترک سرزمین‌های اشغالی هستند.

 

 

گفته می شود به روزهای پایانی ماه و زمان صدور فیش‌های حقوقیِ مهرِ بازنشستگان تامین اجتماعی نزدیک می‌شویم اما خبری از اجرای متناسب‌سازی یا پرداخت علی‌الحسابِ آن نیست.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه‌های بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت‌های کشور گفته چنین عکس و تصاویری قطعا تکذیب می‌شود و امروز تکمیل ظرفیت اسکه‌های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد.

 

گفته می شود رسانه انگلیسی ضمن اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از عملیات موشکی ایران، گزارش داد که چنین عملیاتی ثابت کرد دفاع موشکی تل‌آویو آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست و در برابر عملیات ایران «آسیب‌پذیر است».

 

 

گفته می شود سید محمود نبویان نماینده مجلس عضو جبهه پایداری در دیدار با بشار اسد رفتار عجیبی انجام داد که با تذکر چند باره عراقچی برای رعایت پروتکل و آداب اولیه دیپلماتیک مواجه شد.

 

 

 

گفته می شود منابع رژیم اسرائیل ویدیویی از لحظات برخورد موشک‌های هایپرسونیک فتاح منتشر کردند که نشان می‌دهد کلاهک‌های فتاح قبل از برخورد مانور چرخش تند در گرانش بالا | The High-G Hard Turn را اجرا می‌کنند؛ مانوری که باعث شده این کلاهک‌ها بتوانند از سد پدافند هوایی عبور کنند.

 

 

 

گفته می شود مدیران خودرو، مونتاژکاری است که همواره از تامین ارزیِ بانک مرکزی و یارانه انرژی بهره‌مند بوده، اما محصولاتی همچون اکستریم به بازار عرضه می‌کند که قیمت آن میلیاردی و مختص گروه خاصی از جامعه است.

 

 

 

گفته می شود ویدیویی از هشدار ایران به اسرائیل با نوشته‌ای عبری همزمان با تحرکات خصمانه اسرائیل علیه ایران درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران در کانال‌های خبری اسرائیل وایرال شده است. این ویدیو که نشان می‌دهد صهیونیست‌ها به شدت نگران واکنش ایران نسبت به هدف قرار دادن نقاطی از ایران توسط جنگنده‌های اسرائیل هستند

 

 

 

گفته می شود مدیر اجرایی شبکه «ایکس» درباره پیروز نشدن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد. «ایلان ماسک» در پیامی هشدار داد که در صورتی که نامزد جمهوری خواهان به کاخ سفید راه نیابد، آمریکا به یک دولت سوسیالیستی تک حزبی تبدیل می‌شود.

 

 

 

گفته می شود حماقت صدام در جعل سرنوشت ملت عراق و بی‌خردی او در معادلات نظامی است. صدام چطور می‌تواند بر یک کشور نفت‌خیز ۴۰ میلیونی پیروز شود و چه مصلحتی در قتل ملت عظیم و صاحب تمدن و مسلمان وجود دارد! ملتی که با ما مانند دندانه‌های یک شانه هستند.