پیامک

سلام از جناب آقای مهدی بهترین شهردار بیرجند خواستاریم نسبت به بهسازی آسفالت و پیاده رو سازی خیابان امیدیه منطقه الهیه فکری بیندیشند ، ما همچنان منتظریم.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام اینکه از طرح وام دریافتی کارمندان بانک چه هدفی دنبال میشود را کاری نداریم ولی مجموع تسهیلات دریافتی وام کارکنان خدوم بانکها طی مدت سی سال خدمت هشتصد میلیون تومان با نرخ بالای ده درصد میشود که قیمت یک خانه ۴۰ متری هم نمیشود در حالیکه اکثریت سازمانها که اسم نمیبرم ولی کاملا واضح و مستند است به پرسنل خود زمین، مسکن و وامهای بسیار شیرین تر اعطا میکنند و کسی جرات بیان آن را ندارد. آگاه باشیم و فریب این هوچینی ها را نخوریم و تفاوت کارمندی که همیشه در همه شرایط حاضر و خادم است را با کارمندی که هفته ها باید برای یک امضا منتظر باشیم را بدانیم.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام احتمالا انجام دادن کار های فرهنگی در جامعه خیلی سخت است با وجود این همه بودجه،نیرو و رسانه های مجازی و حقیقی در خصوص مشکلات جامعه بیشتر از مسائل مالی، فقر فرهنگی جامعه رو رنج میدهد. فقر فرهنگ رانندگی، اسراف تجاوز به حقوق همدیگر، نهاد های عریض و طویل فرهنگی جامعه با بودجه های کلان در خوابند و تاسف بار تر اینکه هریک از ارگانها و نهادها هرکدام واحد امور فرهنگی دارند و کسی از آنها عملکرد نمیخواهد
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام. کلاسهای متراکم از دانش آموز، مدارس ۲ شیفته، استفاده از معلمان غیر تخصصی و …. مشکلات زیادی را برای آموز و پرورش خراسان جنوبی ایجاد کرده است که اثرات سوء آن سالها بعد مشخص خواهد شد. با شعار که نمی توان کارها را پیش برد   
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام در شرایطی که آموزش و پرورش با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است برخی از ادارات در مدارس مستقر هستند و ظاهرا برای هیچ مسئولی هم مهم نیست که بچه های مردم با چه شرایط سختی درس می خوانند. اکثر فرزندان مسئولین که در مدارس خاص درس می خوانند و مشکل فضا و امکانات را ندارند. 
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حواله بگیران خودروهای میلیاردی با مردمی که اکثریتشان زیر خط فقر بوده و با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند، هیچ سنخیتی نداشته که هیچ، نباید انتظار تشویق و هورا کشیدن از طرف مردم داشته باشند.
سلام دولت پزشکیان وفاق ملی را با افزایش قیمت قوت لایموت مردم یعنی نان آغاز کرد و در ادامه قصد دارد قیمت بنزین را افزایش دهد. چرا این دولت برای وفاق ملی، میزان درآمدهای مالیاتی و نفتی را شفاف سازی نمی کند؟ چرا محل خرج آنها راشفاف سازی نمی کند؟ چرا جلوی ریخت و پاشهای بی حد و حصر بیت المال را نمی گیرد؟ یک قلم آن همین وامهای قرض الحسنه چندصد میلیون و چند میلیاردی است که امثال عشقی و عشقی ها از آن بهره مند می شوند.