گفته می شود

گفته می شود علاوه بر خبری که در شبکه های اجتماعی درباره استعفا یا برکناری رئیس هلال احمر شایع شد، حالا خبرهایی درباره گزینه جایگزین او نیز در حال مطرح شدن است. هر چند گفته می‌شود جایگزین اصلی وی، یک پزشکِ بسیار نزدیک به مسعود پزشکیان است، اما در برخی از گروهها در شبکه های اجتماعی، خبری مبتنی بر شنیده ها در حال چرخیدن است که عنوان می کند احتمالا پسر معاون اول رئیس جمهور، رئیس جدید هلال احمر خواهد بود. البته با توجه به حواشی موجود درباره فرزند محمدرضا عارف، و نیز شرایطی که در انتخاب خود عارف به عنوان معاون اول پیش آمد، بعید به نظر می رسد که او، گزینه پزشکیان برای ریاست هلال احمر باشد.

 

 

گفته می شود مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس فاش کرده «مشکل خودروسازان ایرانی، ساختار تو در توی آنهاست، شرکت‌هایی تو دلی و در هم تنیده که سهامدار همدیگر هستند و تعداد آنها حتی به ۱۵۰ مورد می‌رسد. بعضی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا، گاوداری هستند!»

 

 

 

گفته می شود خوشحالی غیرحرفه‌ای پارادوومیدانی کار ایران پس از شکستن رکورد و که منجر به پس گرفتن مدال طلای پارالمپیک شد، بار دیگر ثابت کرد ورزشکاران ایرانی نسبت به قوانین رفتاری رقابت‌های بین‌المللی آگاهی کمی دارند.

 

 

گفته می شود عضو ناظر پیشین شورای عالی بورس با بیان اینکه وام میلیاردی با سود ۴ درصد به پیشنهاد خودِ رییس سازمان بورس به تصویب رسید، گفته تاریخ مصوبه اعطای وام میلیارد قرض‌الحسنه به رییس سازمان بورس و اعضای هیات مدیره هشتم خرداد ماه بوده در حالی دقیقا عضویت دو ناظر شورای عالی بورس هفتم خرداد ماه به پایان رسیده بود و هیچ عضوی به نمایندگی از مجلس به عنوان ناظر در این جلسه حضور نداشت

 

 

 

گفته می شود ساخت مسکن‌های ۲۵ متری مناقشات زیادی بین سازندگان بخش خصوصی و دولت راه انداخت این درحالی است که هفته گذشته کلنگ زنی این خانه‌ها در اطراف تهران سروصدای زیادی به پا کرد و مجددا محل بحث طرفداران و مخالفان طرح مسکن اقتصادی شد.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور شنبه ۱۷ شهریور  گفته «این که بخواهیم همچنان منابع اولیه را از جنوب کشور و دریا به مرکز بیاوریم و تبدیل به محصول کنیم و دوباره برای صادرات به جنوب بفرستیم، به شدت توان رقابت ما را مستهلک کرده و کاهش می‌دهد.» وی افزوده است:«چاره‌ای نداریم جز اینکه مرکزیت اقتصادی و سیاسی کشور را به جنوب و نزدیک دریا منتقل کنیم.»

 

 

گفته می شود بررسی میدانی در بازار موبایل ایران نشان می‌دهد گوشی‌هایی از یک برند خاص که قیمت آن‌ها از حدود ۲۰۰ میلیون تومان شروع شده و تا بیش از یک میلیارد تومان ادامه دارد رجیستر می‌شوند و بدون هیچ محدودیتی مورد استفاده خریدار‌ان قرار می‌گیرند.

 

 

گفته می شود شبکه الحدث عربستان در گزارشی با اشاره به پاسخ نظامی ایران به تجاوز اسرائیل به خاک کشورمان، تاکید کرد که اسرائیل و آمریکا نگران موشک‌های با برد بیش از هزار کیلومتر ایران هستند؛ موشک‌هایی که به ادعای این رسانه سعودی، سه هزار تیر موشک آماده پرتاب به اسرائیل است.