گفته می شود

گفته می شود یحیی السنوار، رهبر حماس گفته «ما صدها کیلومتر تونل و هزاران موشک داریم. اگر ایران نبود به اینجا نمی‌رسیدیم. برخلاف برادران عرب، ایران به ما پول و اسلحه و تخصص داد. دولت‌ های عربی درهایشان را به روی ما بستند و گفتند اول با آمریکایی‌ها صحبت کنید.»

 

 

 

گفته می شود متقاضیان محصولات مدیران خودرو، ماه هاست که منتظر تحویل خودرو‌های ثبت نامی هستند، اما حالا خبر‌ها از دپوی ۷۵ هزار خودرو توسط مدیران خودرو حکایت دارد. موضوعی که با ورود دادستان شهرستان بم همراه شده است.

 

 

گفته می شود لیست احتمالی کابینه دولت چهاردهم تقریبا شده است که نکته قابل توجه آن، حضور یک وزیر زن و یک وزیر اهل تسنن در بین اعضای هیأت دولت است. مطابق با آنچه تاکنون تصمیم گیری شده، اسامی وزرای احتمالی پیشنهادی به شرح زیر است: آموزش و پرورش: پروین داداندیش، ارتباطات:محمدرضا پاکروان ،اطلاعات: حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب (وزیر فعلی)، اقتصاد: عبدالناصر همتی، امور خارجه: سیدعباس عراقچی، بهداشت: محمدرضا ظفرقندی

تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سید کامل تقوی نژاد، جهاد کشاورزی: محمد علی نیکبخت (وزیر فعلی)، دادگستری: امیر حسین رحیمی (وزیر فعلی)

دفاع: عزیز نصیرزاده، راه و شهرسازی: محمد اسلامی (معاون رئیسی)، صنعت، معدن و تجارت: سعید زرندی، فرهنگ و ارشاد اسلامی:  سید عباس صالحی، میراث فرهنگی و گردشگری: سیدرضا صالحی امیری، نفت: سید عماد حسینی(اهل سنت)، نیرو: عباس علی‌آبادی، ورزش و جوانان: حیدر صادقی

علوم و کشور:نامشخص

 

 

 

گفته می شود دریافت وام ازدواج برای جوانان به قدری سخت و دشوار شده است که برای رسیدن به آن نیازمند ماه‌ها چشم انتظاری و کفش آهنین برای دوندگی در شعب بانکی است. این در حالی است که اختلال و عدم پاسخگویی سامانه بانک مرکزی، اوضاع را پیچیده‌تر کرده است.

 

 

 

گفته می شود با فشار فعالان حامی فلسطین و بازماندگان حملات اتمی آمریکا در ژاپن، شهردار ناکازاکی از دعوت سفیر رژیم صهیونیستی به مراسم صلح ناکازاکی خودداری کرد.

 

 

گفته می شود نشریه انگلیسی تلگراف گزارشی از انتقادها نسبت به کیفیت مدال‌ها منتشر کرد و مدعی شد که رنگ مدال تنها کمتر از یک هفته از بین رفته است!

 

 

 

گفته می شود در راستای فشار دانشجویان معترض غربی برای قطع همکاری دانشگاه‌هایشان با رژیم صهیونیستی، بزرگترین صندوق بازنشستگی خصوصی انگلیس ۸۰ میلیون پوند از سرمایه‌های خود را از شرکت‌های داخل سرزمین‌های اشغالی خارج کرد.

 

 

 

گفته می شود بنا به درخواست انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران از مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور و موافقت وی، تمام شکایت‌های حقوقی دستگاه‌های دولتی از خبرنگاران پس گرفته می‌شود.

 

 

 

گفته می شود یک سوال برای همه پیش امده این خانم ورزشکار کیمیا علیزاده دخترایرانی چرا رفته توی المپیک برای کشور بلغارستان مسابقه تکواندو میده ؟؟؟

 

 

 

 

 

گفته می شود در حالی که نائب رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد که رئیس این شورا شده است، برخی از نمایندگان از این انتصاب اظهار بی‌اطلاعی کردند.