گفته می شود

گفته می شود سفیر پیشین ایران در انگلیس گفته نکته مهمی که وجود دارد بررسی احتمال مسأله نفوذ در بین نیروها در ایران است چراکه نیروها باید مراقب میهمانان‌شان باشند اینکه این اتفاق افتاده مسئله قابل‌توجهی به شمار می‌رود که ما بارها از این سوراخ در ترور دانشمندان هسته‌ای و شخصیت‌های دیگر گزیده شده‌ایم.

 

 

 

گفته می شود برخی منابع خبری اسرائیل، سلاح مورد استفاده برای ترور اسماعیل هنیه را موشک اسپایک اعلام کرده‌اند؛ ادعایی که البته می‌تواند ردگم‌کنی و فریب اطلاعاتی باشد.

 

 

گفته می شود پس از آنکه منابع رسانه‌ای اسرائیل این گزاره را مطرح کردند که هنیه از طریق نصب جاسوس افزار بر روی گوشی‌اش رصد شده و هدف قرار گرفته، بحث نفوذ از طریق خط غیرایرانی اسماعیل هنیه و محافظش در تلویزیون ایران نیز مطرح شد.

 

 

گفته می شود شبکه سی ان ان به نقل از یک منبع مدعی شد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از نخست وزیر قطر خواسته پیام‌هایی به ایران و حزب الله لبنان منتقل کند. در این گزارش آمده است که محتوای پیام‌های مذکور درخواست به حفظ آرامش و عدم واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و همچنین فؤاد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله است.

 

 

گفته می شود امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران چندی پیش در سخنانی یادآور شده بود که ما در سپاه پاسداران منتظر فرصت اجرای عملیات وعده صادق ۲ هستیم که در آن تعداد موشک ها برای شلیک مشخص نیست. این سخنان سردار حاجی زاده که در کانال‌های منتسب به سپاه پخش شده و در فضای مجازی نیز وایرال شده شده

 

 

گفته می شود امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید در دولت سیزدهم در تشییع شهید اسماعیل هنیه اعلام کرده «وقتی رهبر حماس به شهادت رسیده باید یکی از سران اصلی اسرائیل حذف شود. پاسخ ایران پاسخی بازدارنده است که در همان سطح انجام می‌شود.»