پیامک

سلام ازشهردای منطقه ۲درخواست دارم نسبت به آسفالت چاله های حفاری شده توسط اداره آب و فاضلاب  در بهشتی ۲۶ اقدام کند ممنون
۲
سلام طبس با ۴۹درجه گرمترین شهر جهان شد .ولی الان جز مناطق صعب المعیشه برای مشاغل به ویژه نظامی محسوب نمیشه .مسولین پیگیری کنند.
۳
۴
با سلام.واقعا مایه خجالت وشرمساری است که شبانه روز خودروها وموتورهای مردم آزار باصداهای عجیب و غریب درخیابان و کوچه های شهر جولان میدهند وهیچ ارگانی نمیخواد ویا نمیتواند جلوی این مردم آزاری هارو بگیرد؟!
۵
سلام مسئولین دستوری بازدارنده برای ماشینهایی که آلودگی صوتی تولید میکنند انجام بدهندیافکری برای مسیربند امیرشاه رفت و برگشت بردارند که باتمام سرعت درحرکت هستند اگرهم نمیتوانند که ما اهالی امیرآباد ازطریق دیگری بگوش مسئولان کشوری برسانیم
۶
باسلام؛خدمت فرماندارمحترم شهرستان درمیان ،نوغاب درمیان باجمعیت یک شهر،و روزبه روز بامهاجر پذیری که سرریزجمعیت روستاهای اقماری ساکن می شوند به تراکنش جمعیتی افزوده می شود در یک منطقه مرزی بدون کلانتری مسائل خاص اجتماعی ،فرهنگی،اقتصادی وگاهی اوقات امنیتی دارد. تامین امنیت و آرامش امری ضروری وجدی است تامین وتوسعه امنیت یک اولویت است. ازحضرتعالی که رئیس شورای تامین شهرستان هستید تدبیری بیندیشید با تشکر ازطرف شهروندان نوغاب
۷
سلام
برای معلمان جدیدالاستخدام دوره ضمن خدمت گذاشتن که واقعا عجیبه:
۱. تحمیل و اخذ شهریه بابت دوره‌ای که خود آموزش و پرورش اجبار به برگزاری کرده
۲. اکثر کلاسها کاملا بی محتوا و بی ربط به موضوع دبیری و هدف کارآموزی هستند
۳. نداشتن معلومات کافی در برخی مدرسان که واقعا جای تاسف داره
۴. در علم مانند مهدکودک هستند و در قوانین مالی مانند بانک
یک نفر باید فکری به حال آموزش و پرورش مملکت بکند، چون وقتی میبینیم نمرات نهایی اکثر دبیرستانی‌ها تک رقمی است، یعنی یک بلایی سر درس و مدرسه آورده‌اند و تصمیم گیران در خواب تشریف دارند.
۸
سلام عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آنقدر ضعیف بوده است در حالی که وزارت بهداشت در چند سال اخیر به سختی با استقلال دانشکده ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی موافقت می کرد. در مدت کوتاهی با استقلال دانشکده علوم پزشکی قاین موافقت و حتی حمایت کرد. این وسط رئیس دانشگاه به چه چیزی مباهات می کند، من در تعجبم؟