گفته می شود

گفته می شود داستان سکه‌های طلا در فوتبال ایران از گذشته تاکنون هیچ وقت قدیمی نشده و نمی‌شود. از باشگاه‌هایی که لای گز به داوران سکه می‌دادند تا باشگاه‌هایی که مشخص شده در پرونده اخیر فساد در فوتبال، با سکه‌های طلا رئیس کمیته داوران، مسئولان برگزاری مسابقات، داور و دیگر عوامل را تطمیع کرده‌اند. همه بر یک موضع استوار هستند که امروز موضوع فساد در فوتبال ایران بسیار گسترده شده است. با این حال هر روز موضوعات جالب‌تری به گوش می‌رسد. باز هم با موضوع سکه‌های طلا که گویا این بار سرنوشت گم شدن دکل نفتی «فورچونا» در انتظار این سکه‌هاست. دکل نفتی که در سال ۹۱ از سوی ایران خریداری شد، تمام مبلغ آن به شرکت خارجی پرداخت شد اما هیچگاه این دکل به ایران نیامد. ماجرای سکه‌های طلا چیست که سرنوشت این دکل نفتی در انتظار آن است؟

 

 

گفته می شود قائم مقام پیشین وزارت نفت در امور بین الملل و بازرگانی با توضیح این نکته که مشکل ناترازی بنزین را نمی توان با واردات حل کرد، گفته: ناترازی انرژی چالشی است که باید از اساس حل شود و راهکارهایی مانند واردات و تهاتر فقط صورت مساله را پاک کرده و منجر به ناترازی در بودجه می شود.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس دوازدهم و رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه به غیر از قانون جهش تولید مسکن هیچ برنامه و وعده در حوزه اعتبار ندارد، گفته درباره حوزه مسکن قانون جهش تولید مسکن وجود دارد و مبنای تمام برنامه‌های ساخت مسکن باید همین قانون باشد.

 

 

گفته می شود قصه تولد کودکان بدون هویت حکایت دور و درازی دارد که از ازدواج های سنتی و موقت آغاز و به تولد کودکان بدون هویت و شناسنامه ختم می شود.

 

 

گفته می شود مشاور امنیت ملی در دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی گفته که اگر روسیه تسلیحات پیشرفته به کره شمالی بدهد، کشورش به هیچ محدودیتی پایبند نخواهد بود و به اوکراین کمک نظامی خواهد کرد.

 

 

گفته می شود سید مصطفی میرسلیم، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به موضع گیری نامزذهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به واردات خودرو گفته این نوع اظهارات جنبه کارشناسی ندارد و توصیه می‌شود نامزدهای محترم خود را گرفتار شعارهای غیر کارشناسی و عوام زده نکنند.

 

 

 

گفته می شود «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان افغانستان گفته انتظار و توقع ما این است که ایران به رسمیت شناختن دولت طالبان افغانستان را در اولویت قرار دهد.

 

 

گفته می شود سخنگوی دولت گفته برخی از اعضای دولت که از کاندیداها حمایت می‌کنند، از دولت مرخصی گرفته‌اند و در جلسات حاضر نمی‌شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*