گفته می شود

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفته کلا نظام انتخاباتی اشکال دارد و مسخره بازی شده است. هر کسی به خودش اجازه می‌دهد با هر شرایط و با هر سابقه‌ای بیاید. انتخابات که شوخی نیست، یک مسئله‌ای است که نماد دموکراسی در کشور است و ما آن را تبدیل به یک بازی ثبت نام و بعد هم تایید صلاحیت کردیم.

 

 

گفته می شود عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب جانشین شهردار تهران در ایام انتخابات گفته ظاهرا قرار نیست که جانشین مشخص کنند چراکه خودشان اعلام کرده‌اند که در تهران هستند و اگر موضوعی باشد که بخواهند پیگیری کنند کارهای اداری را انجام می‌دهند همچنین با حوزه ریاست هماهنگ کرده‌اند که کارها از این طریق انجام شود.

 

 

گفته می شود شهردار تهران گفته اوج عقلانیت این است که جبهه انقلاب تصمیم جمعی بگیرد و تصمیم جمعی خود را داشته باشد بنده ایده های تحولی برای کشور به لطف الهی دارم و جهت کشور را در جهت دولت آقای رییسی می دانم که باید استمرار پیدا کند. انشا‌الله رای می‌آوریم.

 

 

گفته می شود سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفته در راستای تحقق اراده ملت، از اراده ملت حمایت می کنیم و قطعا تا آخر در انتخابات خواهیم ایستاد.

 

 

 

گفته می شود نایب رییس کانون انجمن صنفی کامیونداران با بیان اینکه در شرایطی که هیچ کامیون اسقاطی از ناوگان خارج نمی‌شود، ورود کامیون‌های جدید و نوسازی هیچ دردی را دوا نمی‌کند، گفت: همان کامیون‌هایی که گواهی اسقاط آنها به صورت جعلی فروخته شد در حال حاضر در بنادر بارگیری می‌کنند.

 

گفته می شود خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال به اتهام اخذ رشوه روانه زندان شد. طبق ادعای برخی منابع و در ادامه پیگیری پرونده فساد در فوتبال که از چندی پیش مفتوح شده است، رئیس کمیته داوران راهی زندان شد مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به این خبر نداشته‌اند.

 

 

گفته می شود اعمال محدودیت‌های عام بر بیمه بیکاری و شرایط مقرری‌بگیریِ آن، کارگرانی را که در روزهای بیکاریِ ناخواسته با هزار مشکل ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کنند، درگیر گرفتاری‌های جدید کرده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*