گفته می شود

گفته می شود رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر اینکه امکان تغییر انرژی سامانه‌های بارشی توسط انسان وجود ندارد و کم‌بارشی بر تمام نقاط خاورمیانه و آسیای میانه حاکم است، گفته اخبار منتشر شده درباره عقیم‌سازی سیستم‌های بارشی و تغییر مسیر آن‌ها به کشورهای دیگر شایعه است و از نظر هواشناسی صحت ندارد.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس آمار دختران مجرد بالای ۳۰ سال را ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرده و گفته، نزدیک به چهار میلیون و ۶۰۰ هزار دختر و پسر مجرد در جامعه داریم…

 

 

 

گفته می شود وزیر امور داخلی ایالت کلرادو اعلام کرد برخلاف رأی دادگاه عالی این ایالت، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا فعلا می‌تواند در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در کلرادو شرکت کند.

 

 

 

گفته می شود براساس آمار موجود از ۳۵ میلیون و ۱۵۹ هزار دستگاه انواع خودرویی که در سطح کشور تردد می‌کند، ۱۳ میلیون و ۵۱ هزار دستگاه خودرو فرسوده است.

 

 

 

گفته می شود بر اساس گزارش‌های منتشر شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با افزایش ۳۴ درصدی قیمت اینترنت موافقت کرده است. ظاهراً مدیران اپراتورها با حضور در سازمان تنظیم مقررات با قبول تعهداتی، مجوز افزایش بیش از ۳۰ درصدی قیمت اینترنت را از وزارت ارتباطات دریافت کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی گفته طرح ریال برون مرزی یا آف شور (Offshore) ماه‌های زیادی است که در بانک مرکزی در حال بررسی است و با اجرایی شدن آن درخواست صادرکنندگان برای صادرات ریالی به افغانستان یا عراق حل می‌شود و آنان می‌توانند با ریال برون مرزی رفع تعهدات ارزی خود را انجام دهند.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نخستین کاروان زائران عمره مفرده ۱۳ دی ماه راهی عربستان خواهند شد، گفت: در حال حاضر برای اعزام حدود ۶۷ هزار نفر برنامه ریزی کرده ایم.

 

 

 

 

 

گفته می شود در پی تغییر رویکرد نظام وظیفه دهها نفر از بازیکنان حرفه‌ای فوتبال در لیگ های فوتبال ایران که مشمول خدمت سربازی هستند، باید بزودی خود را معرفی کنند. بازیکنان ملی‌پوش زیادی هم بین فهرست سربازان فوتبالیست دیده می‌شود و از پرسپولیس نیز دو بازیکن با نام‌های میلاد سرلک و محمد عمری سرباز خواهند شد.

گفته می شود سپاهان که امسال با ساز و برگ کامل برای لیگ قهرمانان آسیا تدارک دیده شده، هر چقدر هم خرج کرده باشد، به گرد پای الهلال و چند صد میلیون دلار خرج شده در این تیم نمی‌رسد. این جدال قطعا نابرابر است، ولی در فوتبال هیچ معادله از پیش حل شده‌ای نیست.
گفته می شود شبکه وفا که تحت امر افسران اطلاعاتی موساد بنا بود در ایران اقدام به عملیات کنند پیش از آغاز عملیات‌های اصلی و پس از عملیات‌های آموزشی شناسایی و دستگیر شدند که اعضای اصلی این تیم نیز صبح امروز اعدام شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*