گفته می شود

 

گفته می شود محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ‌ملی‌ و سیاست خارجی مجلس از استیضاح حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه خبر داد.

 

 

گفته می شود بادامچینان گفته مردم خودشان بلدند چه کار کنند. تا همین حد هم خوب است که اصلاح‌طلبان می‌گویند مردم سمت آنها نمی‌آیند. خودشان فهمیده‌اند مردم سراغشان نمی‌آیند پس باید مسسیر خود را عوض کنند. من می گویم مردم گرایشی به اصلاحات و اعتدال ندارند. سمت ما می‌آیند علت آن هم روشن است چون ما دنبال مقام و رانت نیستیم.

 

 

گفته می شود محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه توسط هیات اجرایی تایید صلاحیت شد. آقای نوبخت نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی از استان گیلان است و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مشغول بود.

 

 

 

 

 

گفته می شود در حالی بخش مولد کشور از وضعیت نامطلوب تامین مالی رنج می برد که تسهیلات پرداختی به دستگاه‌های اجرایی کشور در تابستان نسبت به بهار سال جاری تقریباً دو برابر شده است. با توجه به رکودهای پی در پی در سالیان اخیر، یکی از عمده مشکلات تولید در ایران مربوط به تأمین مالی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط می‌شود؛ نکته قابل توجه آنکه یکی از اصلی‌ترین راه‌ها در اقتصاد ایران برای تأمین مالی واحدهای تولیدی نظام بانکی است، آن هم در حالی که نوع رابطه نظام بانکی با بخش تولید از جمله مهم‌ترین انتقاداتی بوده که همواره پای ثابت اخبار اقتصادی قرار داشته و منتقدان معتقد بوده‌اند که نظام بانکی تمایلی به انجام وظایف واقعی خود نداشته و سرمایه خاصی را به تولید اختصاص نمی‌دهند.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به تهیه تقویم برای اجرای استانداردهای ۸۵ گانه گفته تلاش ما این است که خودروهایی که در شرف اجرای کامل استانداردها هستند، تا پایان سال به این هدف برسند.

 

 

گفته می شود کارشناس مهمان برنامه جام جم در خصوص مدیریت صدا و سیما مدعی شدند که چرا اینقدر به هنرمند بی احترامی می‌کنید و دائم آنها را مقصر می‌دانید؟ مدیریت شما اشتباه است که نمی‌تواند با هنرمندان تعامل کند. برنامه بیست و دوم «جام جم» بازهم به محکمه‌ای علیه مدیران صداوسیما تبدیل شد و با وجود پارازیت‌های مجری برای اصلاح مسیر گفتگو، مهمانان برنامه به انحا مختلف، مدیریت پایداری در صداوسیما را عامل دفع مخاطب و عدم جذابیت برنامه‌های صداوسیما عنوان کردند.

 

 

گفته می شود وزیر سابق امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشته روزهای پیشین در چندین گفتگو کوشیدم اهداف جنگ‌طلبانه و جنایات ضدبشری اسرائیل و حقوق مردم فلسطین در برابر اشغال‌گری و سرکوب هفتاد ساله را بیان کنم و به پرسش‌های گوناگون پاسخ دهم. دریغا که برخی از پاسخ‌ها بدون توجه به پرسش‌ها، دستچین و پاره‌پاره شدند؛ و در مواردی دستمایه بازی‌های سیاسی قرار گرفتند.

 

 

 

گفته می شود «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته عرب در مطلبی در رای الیوم با اشاره به حمایت های گسترده آمریکا از رژیم صهیونیستی در حملات به غزه و جنوب لبنان، واشنگتن را شریک اصلی تل آویو در تجاوز خونین و وحشیانه به غزه و به جنوب لبنان دانست و نوشته آمریکا علاوه بر کمک ۱۴.۵ میلیارد دلاری و نیز هزاران تُن مهمات و تجهیزات جنگی، ۲۰۰۰ نظامی و مستشار نظامی برای جنگ در غزه در کنار نظامیان صهیونیست اعزام کرده است، موضوعی که سبب هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آن در منطقه در راستای عملیات انتقام جویانه شده است و یانکی ها متحمل خسارات مالی و جانی بسیاری شده است.

 

 

گفته می شود معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اعلام پذیرش و بورسیه دانشجویان اعلام کرد: سه نفر از دانشجویان غزه را بورس می‌کنیم و دانشگاه‌ها به ترتیب این کار را ادامه دهند و دختران دانشجوی غزه را استقبال می‌کنیم که بیایند در اینجا درس بخوانند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*