گفته می شود

گفته می شود در رأی‌گیری که مجمع عمومی سازمان ملل برای گزینش ۱۵ عضو جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل برگزار کرد روسیه موفق به بازپس‌گیری کرسی خود در این شورا نشد.

 

 

 

گفته می شود منابع خبری جمهوری آذربایجان به نقل از ریاست جمهوری این کشور گزارش کردند که خط ریلی «نخجوان» از ایران عبور می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که شائبه اختصاص بنزین به جای خودرو به کارت ملی افراد را ایجاد می‌کرد، از لایحه برنامه هفتم توسعه حذف شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس صداوسیما گفته سال گذشته یکی از دوستان در جلسه‌ای گفت، فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی، می‌خواستم ازت تشکر کنم، اما چون می‌دانم بعد از عید نیستی، همین حالا تشکر می‌کنم. شایعاتی که هر روز و با اعتماد به نفس مطرح می‌شود.

 

 

 

گفته می شود مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفته پرونده فرزندان مقام ارشد قضایی فقط درباره دو فرزند معاون اول است و ارتباطی به شخص معاون اول قوه قضاییه ندارد؛ پرونده در مرحله مقدماتی و تحقیقاتی است و به‌محض آنکه از لحاظ انطباق با مقررات، اقتضای اطلاع‌رسانی کند، مطابق با موازین قانونی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های عبری به از یک مسئول در پنتاگون مدعی شدند «نیروهای ویژه آمریکایی وارد اسرائیل شدند و آن‌ها برای عملیات آزادسازی گروگان‌ها مامور هستند».

 

 

 

گفته می شود «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس‌ جمهور سابق روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد: داعش شریک رژیم اوکراین است.

 

 

گفته می شود علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس مطرح می‌کند دولت با طرح شفافیت قوای سه‌گانه مخالفت دارد،گفت: اصلاً آن طرح در مجلس مطرح نیست و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و در آنجا مطرح است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*