گفته می شود

گفته می شود در حالی که رضا مراد صحرایی در نهم خرداد ۱۴۰۲ با ۱۶۷ رأی موافق از مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش رأی اعتماد گرفت، شنیده می‌شود برخی نمایندگان مجلس در حدود چهار ماه پس از این رای اعتماد به دنبال استیضاح این وزیر هستند.

 

 

 

 

گفته می شود یک مقام اطلاعاتی مصر گفته قاهره که اغلب به عنوان میانجی میان رژیم صهیونیستی و حماس عمل می‌کند، مکررا با اسرائیلی‌ها در مورد “چیزی بزرگ” صحبت کرده بود. او می‌گوید که مقامات رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری متمرکز شده بودند و تهدید غزه را کم‌اهمیت جلوه دادند. این مقام اطلاعاتی توضیحات بیشتری در مورد ماهیت هشدارهای مصر به تل‌آویو ارائه نکرد.

 

 

 

گفته می شود روزنامه واشنگتن پست نوشته که مسؤولان رژیم صهیونیستی از واشنگتن درخواست موشک‌هایی برای سامانه گنبد آهنین و مهمات دیگر و همکاری در جمع آوری داده‌های اطلاعاتی کردند.

 

 

 

 

گفته می شود کانال تلگرامی دولت بهار در این مطلب نوشته محمود احمدی نژاد و هیات همراه لحظاتی قبل وارد مکزیکوسیتی پایتخت کشور مکزیک شدند. در پایان پرواز، کادر پروازی ترکیش ایر به درخواست کاپیتان پرواز با احمدی نژاد عکس یادگاری گرفتند.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده لرستان درباره حواشی ایجاد شده برای دادن سیمکارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی و توریست‌هایی که به کشور می‌آیند، گفته بحث سیم‌کارت‌ها، عدم مدیریت‌ها و به سخره گرفتن ملت ایران حد و اندازه‌ای ندارد. امروز من به عنوان نماینده، خدمتگذار و سرباز این ملت در بحث فیلترشکن‌ها و تجارت‌شان و محدودیت‌ها هیچ پاسخ قانع‌کننده و منطقی ندارم. مخصوصا در برابر جوانان مظلوم و عزیز کشورم که در مواجهه در مورد فیلترشکن‌ها سوال می‌کنند.

 

 

 

 

گفته می شود بیزنس اینسایدر” یک ژنرال ۴ ستاره بازنشسته آمریکایی گفته اگر سوریه یا ایران فعالانه درگیر جنگ اخیر حماس با اسراییل شوند، آمریکا هم احتمالا با نیروی دریایی و هوایی خود برای دفاع از موجودیت اسراییل وارد جنگ خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به عملیات نظامی طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف غیر نظامی در نوار غزه، واکنش نشان داد. وی در این باره تاکید کرد: من از فلسطینیان اعلام حمایت می کنم، فلسطین تنها موضوع مختص به اعراب و مسلمانان نیست بلکه یک موضوع مرتبط با آزادی آنها است.

 

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نقش ایران در جنگ حماس و اسرائیل گفته ایران از شسکت اسرائیل خوشحال است و این موضوع اصلا قابل کتمان نیست. اما نقش ایران در این جنگ صرفا حمایتگری فکری، معنوی و ایدئولوژیک است نه نظامی.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی حماس با فاشیست خواندن کابینه «بنیامین نتانیاهو»، خواستار توقف اقدامات تحریک آمیز این کابینه در قدس اشغالی و کرانه باختری و آزادی تمام زندانیان فلسطینی شد.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های رژیم صهیونیستی به استفاده جنبش حماس از پهپادها طی حمله روز اول به اراضی اشغالی پرداختند و تأکید کردند که این پهپادها در حمله و فلج کردن سامانه‌های دفاعی پیشرفته رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*