پیامک

با سلام
لطفاً جهت جلوگیری از تصادف خودرو در انتهای خیابان بهشتی بعد از تقاطع چراغ راهنمایی به دلیل اینکه تردد از لاین بهشتی به سمت پایین تقاطع قبل از مسجد به سختی انجام می شود و بسیار شلوغ است مسئولین راهنمایی و رانندگی مامور مستقر کنند بنده هر روز صبح بین ساعت ۷ تا ۷.۱۵ از این مسیر تردد میکنم شاهد تصادف هستم….
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۰۸:۳۶:۴۹
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام رفتار های ناهنجار در رانندگی فقط از نوکیسه ها سر می زند و بس
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از اداره آب که به شهرداری در اکبریه جلو بلوار ۱۵ خرداد مجوز آوردن دستگاه حفاری وحفر چاه عمیق داده لطفا کارشناسان تبیین فرمایند با وجود چاه آب قبلی در کنار آن، افزایش چاه ها در بین منطقه مسکونی، نامناسب بودن محل برای برداشت آب توسط کامیونهای حمل آب! تاثیر آن بر فرونشست زمین،آیا کمبود جا برای حفر چاه داریم که در بین مناطق مسکونی اجازه دادید؟  سالهاخواسته شهروندان برای ساخت پارک در بین درختان کاج آنجا بوده اما سالیان بی توجهی شهرداری و میراث فرهنگی به منطقه گردشگری اکبریه ؟؟؟
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وخسته نباشید خدمت مدیر عامل محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان جنوبی.اگر دستور می فرمودید در تابستان گرم امسال لااقل برای یک مرتبه درختان کاج جلوی شهرک صنعتی بیرجند ،حاشیه جاده آبیاری می شد همه خشک نمی‌شدند.رحم به این زبان بسته ها بسیار عمل پسندیده ای است.دستور پیگیری بفرمایید.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا شهرداری نسبت به بازگشایی ابتدای خیابان سپیده اقدامی نمیکند  لطفا  فکری بکنید پر تردد و خطر ساز
سلام دیگه داشتن یک بزرگراه و تقاطع بجای چهارراه های شلوغ و اتلاف وقت پشت چراغ قرمز  پیشکش .   حلاوت یکبار بنزین زدن ماشین بدون درد سر هم از ما گرفته شده   چه اراده ای برای نا امید کردن و خسته کردن مردم وجود داره در این شهر
سلام خواهشا پیگیر این سوخت کشای  که ازمسیر جاده خوسف به سرچاه وبصیران ومیغان می روند پیگیری کنید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*