گفته می شود

گفته می شود «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» که امروز توسط رزمندگان مقاومت در سرزمین های اشغالی آغاز شده است، طی بیانیه ای اعلام کرد: ما در جنگ هستیم و جنگ را خواهیم برد. وی در این بیانیه که پنج ساعت بعد از عملیات گسترده حماس علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد، اعلام کرد: دشمن تاوان سنگینی خواهد پرداخت که پیش از این تجربه نکرده است.

 

 

 

 

گفته می شود دکتر «محمد الهندی» معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفته که فلسطین امروز شاهد یک روز تاریخی و شاهد صحنه‌های بی سابقه‌ای است. به نوشته وبگاه فلسطین الیوم،  او گفت: «مقاومت رژیم اشغالگر را با موشک در هم کوبید و دهها رزمنده مرزها را رد کرده و دهها کیلومتر نفوذ کردند و پس از آن با نظامیان صهیونیست درگیر شده و آن را به اسارت گرفته و غنائم جنگی بسیاری به دست آوردند».

 

 

 

گفته می شود عباس امیری فر گفته همه اقدامات آقای احمدی نژاد در راستای مطرح کردن خود است در واقع روحیه وی این گونه است به عبارتی وقتی اگر ببیند نمی‌تواند نقشی ایفا کند دست به یک سری رفتار‌ها می‌زند بنابراین به نظر می‌رسد آقای احمدی نژاد به خارجی‌ها وابسته است بدین گونه که بایدن هم وقتی حتی احمدی نژاد مطرح نیست به یکباره وی را تحریم می‌کند

 

 

 

گفته می شود نیمی از مهدهای کودک‌ بهزیستی «مهد روستایی» بودند که با قطع بودجه و یک وعده غذای گرم آنها در دوران کرونا، عمده مهد روستاها تعطیل شدند.

 

 

 

گفته می شود با صدور رای دیوان عالی کشور لوکزامبورگ، موانع قضایی جهت دسترسی به معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از دارایی های ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این کشور برطرف شد.

 

 

گفته می شود گرگوری کاراسین، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس علیای روسیه روز جمعه درخصوص ارائه جایزه نوبل صلح به نرگس محمدی، به اسپوتنیک گفته جایزه صلح امسال به همراه تصمیم کمیته نوبل به وضوح ماهیتی سیاسی دارد. انتخاب برنده جایزه نوبل صلح، که بنابر وصیت آلفرد نوبل، بنیانگذار این جایزه در کشور نروژ اهدا می‌شود، بر عهده هیئتی پنج نفره دانشگاهیان و سیاستمداران سابق مستقل است که توسط پارلمان این کشور منصوب می‌شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*