گفته می شود

گفته می شود فرمانده کل سپاه گفته پهپادهای ما قادرند درچند هزار مایل دورتر،هرنقطه‌ای از شناور در حال حرکت رامورد هدف قراردهند/فناوری نطقه‌زنی در موشک‌های بالستیک در انحصار ۳ کشور جهان است که یکی از آنها ایران است

 

 

 

گفته می شود تیم پرستاره عربستانی که روز قبل از مسابقه، در ورزشگاه نقش جهان تمرین کرده بود، در جلسه هماهنگی پیش از بازی رسمی هیچ اعتراض و نکته‌ای از شرایط ورزشگاه مطرح نکرد اما ساعتی پیش از شروع مسابقه بهانه جویی شروع شد و میهمان گستاخ، خواهان برداشتن سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از محوطه ورزشگاه شد!

 

 

 

گفته می شود بیش از نیمی از پناهجویانی که با قایق از گذرگاه مانش یعنی از فرانسه به انگلیس عبور کرده‌اند، فقط از پنج کشور افغانستان، ایران، اریتره، سوریه و سودان بوده‌اند . این یعنی افغانستانی ها و ایرانی ها در صدر هستند . پناهجویان تلاش می کنند از طریق راه دریا از فرانسه به انگلیس بروند.

 

 

 

 

 

گفته می شود رییس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان از اعلام آمادگی ایران برای اعزام ناظر به مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان خبر داد

 

 

گفته می شود ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ساماندهی وضعیت اتباع خارجی و تمرکز تصمیم‌گیری برای ساماندهی مسائل این قشر تاکید کردند؛ اما درخواست گروهی از نمایندگان برای رسیدگی به طرح تاسیس سازمان ملی اقامت براساس اصل ۸۵ قانون اساسی با ۱۳۸ رای مخالف رد شد.

 

 

گفته می شود حسین امیرعبدالهیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره بازی لغو شده سپاهان ایران و الاتحاد عربستان سعودی تصریح کرد: درباره اتفاقی که دوشنبه شب بین دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد، لازم است این موضوع را توضیح داده و مردم را در جریان قرار دهم که بنده و وزیر خارجه عربستان همان زمان در تماس و ارتباط مستقیم با هم بودیم. وزیر امور خارجه گفت که بین ایران و عربستان سعودی توافقی وجود دارد که بازی سپاهان و الاتحاد در زمان مورد توافقی تکرار شود.

 

 

گفته می شود دادگستری کل خوزستان درباره دکل نفتی ناپدید شده گفته این دکل جزو اموال عمومی نبوده و متعلق به شرکت سپنتا بین‌الملل که یک شرکت پیمانکار در زمینه دکل‌های حفاری مربوط به بخش خصوصی است.

 

 

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی در واکنش به توییت توهین‌آمیز محمدرضا شهبازی درباره فردوس کاویانی، خطاب به رییس صدا و سیما نوشته «جناب آقای جبلی، برای شادی روح صدا و سیمای از دست رفته هم که شده، این آدم کوتوله‌های بی‌ادب و بی‌مزه رو بریزید بیرون و بیشتر از این تن صدا و سیما رو توی گور نلرزونید!

 

 

 

 

گفته می شود برای اولین بار در تاریخ آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان برکنار شد. اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بامداد چهارشنبه با ۲۱۶ رأی موافق و ۲۱۰ رأی مخالف، مک‌کارتی را از سمت ریاست این مجلس کنار گذاشتند تا لقب کوتاه ترین زمان حضور در این سمت (۲۶۹ روز) از سال ۱۸۷۶ به او تعلق بگیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*