پیامک

سلام یه سوال دارم ایا بلوارصنعت ومعدن تنها مسیر به بیمارستان ، ادارات استان، دانشگاه صنعتی، مصلی المهدی ، نیازمند زیبا سازی نیست نه پیاده رو درستی نه ایلند درستی . اززمان ساخت این بلوار هیچ کس به سراغ این خیابان نیامده.
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۹:۵۴:۴۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام گیرم که پدرتو باشد فاضل، ازفضل پدر توراچه حاصل ، بفرمایید این ضرب والمثل کنایه ازچه دارد. گاها مسئولین محترم با بیانات خود نفاق و بد بینی را در جامعه دامن میزنند . و یک نوع دلسردی و ناامیدی را دربین جوانان تشدید میکنند . نمونه اشتغال بکارجوانان تحصیل کرده با بهترین معدل اما بدون امتیاز
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یک تشکرویژه بدهکاریم به مسئولین محترم استانی خصوصابرادران جهادکشاورزی که کااااااملامشکل عرضه مرغ رادر استان حل کردن دیروزساعت۱۲به یکی ازفروشگاه هارفتم مرغ نبود ولی تادلتان بخواهد ران کیلویی۸۰تومان وسینه۱۱۶تومان وجود داشت چه شدوقتی مردم مرغ نخریدن وقیمت کاهش داشت همه مسئولین استان حتی قضایی ازمردم برای حمایت ازمرغداران خواهش کردن که مرغ بخرند ولی الان همگی لال شده اند؟حلالتان بادحقوقی که ازبیت المال است وسرسفره می برید
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام ،خدمت رئیس محترم دامپزشکی شهرستان درمیان جناب دکترذالفقاری،نوغاب درمیان درروزهای تعطیل عیدقربان باتوجه به اینکه جمعیت یک شهررایدک می کشد  و علاوه بر این افرادی هستندکه دردیگرشهرستان هامحل سکونتشان می باشد و برای قربانی به زادگاه شان نوغاب مراجعه می کنند و در این ایام این روستا باتراکنش هشت هزارنفری مواجه می باشد اما یک مکان برای قربانگاه نداردودرمکان های غیربهداشتی بعضی درکوچه خیابان قربانی می کنندومکان بهداشتی بااین جمعیت ندارد تدبیری برای کشتارگاه کوچک یاقربانگاه بیندیشیداین دغدغه هرسال می باشدکه بااین مشکل دسته پنجه نرم می کنندخواستارپیگیری این موضوع هستیم. 
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام مسئولان به جای افزایش حقوق به فکر جلوگیری افزایش قیمتها باشند. شرایط زندگی بسیار سخت شده است. 
۶ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین شهرستان خوسف، جاده روستای زنوک از توابع دهستان براکوه وضعیت بسیار بدی دارد خواهشمندایم مسئولین رسیدگی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*