گفته می شود

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته اگر در دوران مجلس یازدهم سوءاستفاده و رانتی هم شده باشد، وقتی جمعش کنیم به اندازه سوءاستفاده یک نماینده دوره قبل نیست. هزاران هکتار زمین و اراضی کشاورزی و ملی را غارت می‌کنند؛ چرا واقعاً آن‌ها مطرح نشد؟ این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.

 

 

 

گفته می شود قالیباف گفته معاون سیاسی وزیر کشور در ابلاغیه خود خطا کرده؛ وزیر کشور هم پذیرفت. وزیر کشور بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه معاون سیاسی وزارت کشور را لغو کرد و در مجلس توضیح داد که این اشکال وارد بوده است. من قبل از جلسه سه‌شنبه هفته گذشته با وزیر کشور پیش از جلسه صحبت کردم و این اشکال را وارد دانستم و به ایشان گفتم که دوستان هم ناراحت هستند. وی ادامه داد: وزیر کشور قول داد که این موضوع را پیگیری می‌کند و چون اکنون کار ستاد انتخابات شروع شده است، یک فرصت یک یا دو هفته‌ای نیاز است تا جایگزینی معاون سیاسی وزیر کشور انجام شود، من در این باره با آقای رئیس جمهور نیز صحبت کردم.

 

 

 

گفته می شود معاون رئیس جمهور در دولت هشتم گفته به نظر بنده هنوز زود است، در رابطه میزان دقیق مشارکت مردم در انتخابات مجل آینده اظهارنظر کنیم، ولی در کل می‌توانیم به سمت انتخابات با مشارکت بالا برویم.

 

 

 

گفته می شود دبیر کانون صرافان گفته اگر قوانین به سمت و سویی تغییر داده شود که مردم بتوانند آنلاین و بدون حضور در صرافی ها ارز را خرید و فروش کنند، اثرات بسیار مثبتی در بازار ارز خواهد داشت. وی با بیان اینکه هم اکنون عملاً ارز به حساب صرافی ها واریز می شود، افزود: اگر بانک مرکزی و نهادهای نظارتی این مجوز را صادر کنند تا بدون مراجعه حضوری به صرافی ها و از طریق خدمات اینترنتی مشابه خدمات بانکی در سراسر کشور ارز به مردم فروخته و به حساب ارزی آنها واریز شود، به طور حتم از صف های صرافی ها و شعب بانکی کاسته خواهد شد.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون با اشاره به ورود بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی و کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده مطروحه درخصوص انتخابات اخیر اتاق بازرگانی گفت: این موضوع با دقت در حال بررسی است و اولین جلسه بررسی مستندات آن صبح شنبه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

 

 

 

 

گفته می شود دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی امروز  با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده اخیراً برخی افراد سودجو اقدام به ایجاد حساب‌ها و صفحات جعلی به نام علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، کرده‌اند. در این اطلاعیه عنوان شده است: از آنجا که دکتر احمدیان هیچ حساب و صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد، مطالب منتشره در این صفحات فاقد صحت، غیرواقعی و قابل استناد نیست. در این اطلاعیه آمده است: هر گونه اعلام موضع، خبر، گزارش، مصاحبه و… مربوط به دبیر شورای عالی امنیت ملی صرفا از طریق دبیرخانه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود مالک شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس در نطق خود که در صحن علنی مجلس ایراد شد، گفته اخیرا آقای ظریف برای تطهیر خسارات محض برجام از خیانت ترکمانچای هم قبح زدایی کرد.

 

 

گفته می شود سید عباس صالحی در توییتی نوشته جماعت آتش به اختیار قانون گریز، روزی سلاح را به سوی جبهه خودی می‌گشایند. این سنت تاریخ است. امروز واگنر‌ها نمونه آن هستند. آیا درس عبرت می‌گیریم؟!

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*