بیرجند میزبان مسابقات تیمی زورخانه‌ای بزرگسالان کشور

مسابقات تیمی زورخانه‌ای رده سنی بزرگسالان کشور در دهه دوم تیرماه به میزبانی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، این رقابت‌ها در گروه سنی بزرگسالان ۱۸ تا ۴۰ سال که متولدین ۱۳۶۲ لغایت ۱۳۸۳ را شامل می‌شود، پیگیری خواهد شد.

بر همین اساس شایسته است هیئت‌های استانی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۲ نسبت به اعلام آمادگی و ارسال لیست نفرات و همچنین ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون به نشانی الکترونیکی  www.pahlevani­-fed.irبا  کد شناسه  (۲۰۲۳۵۹۳۷۶۰۲۱۲۲۷۱۱۳۶۸۶) اقدام لازم را به عمل آورند.

اصل شناسنامه و کارت ملی، کارت بیمه ورزشی معتبر، معرفی نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان مربوطه، عکس پرسنلی جهت صدور ID کارت و ارائه مدارک ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون به نشانی الکترونیکی  www.pahlevani­-fed.ir  از مواردی است که شرکت کنندگان باید هنگام ثبت نام ارائه دهند.

مسابقات بر اساس آخرین مقررات و قوانین فنی زورخانه‌ای و مرشدی فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود و هر استان می‌تواند ۵ نفر ورزشکار، یک نفر ذخیره، یک نفر مرشد، یک نفر مربی به همراه یک نفر سرپرست معرفی کند که مجموع نفرات تیم ۹ نفر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*