گفته می شود

گفته می شود محمود صادقی نماینده سابق مجلس از تماس نهاد‌های ذیربط با نامزد‌های دوره‌های قبل، برای ثبت نام در انتخابات مجلس در اسفند ماه خبر داده است، محمود صادقی نوشت: دوستانی که در ادوار گذشته انتخابات مجلس فعال بوده اند، آیا به خاطر دارند که ۹ ماه مانده به انتخابات از نهاد‌های ذیربط با نامزد‌های ادوار قبل تماس بگیرند و تاکید به ثبت نام و مشارکت در انتخابات کنند؟! این دوره به اینجا هم رسیده ایم!

 

 

 

گفته می شود سید محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم و نماینده تهران در توئیتی نوشته توهین رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی به اتوبوس‌سواران نشان داد یک میلیارد دلار یارانه دولت به ایرلاین‌ها وقیح‌ترشان کرده است. انقلاب شد که بساط فرعون‌بازی‌ها جمع شود. ضمن تشکر از وزارت راه در مقابله با مافیای شرکت‌های هواپیمایی، این اقدامات هنوز کافی نیست؛ باید مدعی‌العموم ورود کند.

 

 

 

گفته می شود هرچند صادق زیباکلام منتقد بسیاری از سیاست‌های حاکمیت در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، همواره از مفاهیمی، چون تمامیت ارضی دفاع کرده است. او می‌گوید اپوزیسیون خارج از کشور درکی درستی از جامعه ایران ندارد و به همین علت نمی‌تواند به بسیاری از مسائل مهم همچون قومیت، حفظ تمامیت ارضی و زبان پاسخ درستی بدهد. زیباکلام در ادامه صحبت‌هایش نقدی نیز به نسل جدید وارد می‌کند و به طنز می‌گوید اگر بخواهد به پادشاه مریخ گزارش بدهد که چرا جوانان امروزی با حاکمیت مخالف هستند، می‌گوید که این‌ها مطالعه و شناخت صحیحی از شرایط ندارند. او البته انتقاد به اپوزیسیون را مانع انتقاد به حاکمیت نمی‌داند و معتقد است مجموعه حاکمیت باید تغییرات اساسی در جامعه ایجاد کند.

 

 

 

گفته می شود سید حسن خمینی نقل قولی از مرحوم دعایی درباره تذکر امام خمینی (س) که باعث حیرتش شد بیان کرده. وی گفته امام {خطاب به سید محمود دعائی} گفتند: من دو نکته را به شما گوشزد می‌کنم؛ یکی اینکه دروغ نگویید و دوم اینکه دشنام ندهید. شما در برنامه رادیو گفته اید رهبر بزرگ این انقلاب یک متر هم زمین ندارد. این در حالی است که من در خمین زمین دارم و از پدرم به من ارث رسیده است. چرا دروغ بگویید؟! دوم اینکه چرا در رابطه با برخی وابستگان رژیم ستمشاهی از الفاظ بد و ادبیات ناشایست استفاده می‌کنید؟!

 

 

 

 

گفته می شود سیدمحمد خاتمی در دیدار جمعی از فعالان مسائل زنان و بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، عفاف و ستر را با حجاب یکی ندانست و تاکید کرده ما از جامعه‌ی عفیف حمایت می‌کنیم؛ اما به آن معنا نیست که عفت را با حجاب یکی بدانیم و آن را به زور به جامعه تحمیل کنیم.

 

 

 

گفته می شود جزئیات جدیدی از نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس رسیده که نشان می‌دهد نقش این فرد محدود به عملیات تروریستی داعش در سال ۹۶ نبوده است. روز چهارشنبه ناگفته‌هایی از عملیات تروریستی سال ۹۶ داعش در مجلس شورای اسلامی در تسنیم منتشر شد. بنا بر این گزارش، عوامل منافقین اطلاعات مربوط به ساختمان‌ها و مسیر‌های ورود و خروج به مجلس را از طریق یک نفوذی به‌ دست آورده و برای اجرای عملیات تروریستی در اختیار داعش قرار داده بودند. فرد مرتبط با منافقین، از همراهان یکی از نمایندگان مجلس بوده که از طریق فضای مجازی با این گروهک تروریستی مرتبط شده و طی مدت ارتباط، اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را در اختیار آن‌ها قرار داده بود. با این حال، جزئیات بیشتری از اطلاعاتی که این فرد به گروهک منافقین منتقل کرده، به دست خبرنگار تسنیم رسیده که نشان می‌دهد نقش او، محدود به عملیات تروریستی سال ۹۶ نبوده و درواقع وی بخشی از پروژه نبرد ترکیبی علیه ایران بوده است.

 

 

 

گفته می شود واحد‌های نظامی مرزی طالبان تمرینات نظامی با سلاح‌های سنگین در شهر زرنج در نزدیکی مرز ایران انجام دادند. به گزارش بی بی سی به نقل از خبرگزاری دولتی باختر به نقل از محمدنبی ملاورور، فرمانده واحد مرزی طالبان در نیمروز گزارش داده که «نیرو‌های کندک (واحد) سوم سرحدی نیمروز تمرینات نظامی و آزمایشات سلاح‌های سنگین را انجام دادند.» این مقام طالبان هدف از این تمرینات را «کسب تجارب بیشتر برای ده‌ها تن از مجاهدین [افراد طالبان]، نیرو‌های امنیتی و سرحدی توسط استادان مسلکی در شهر زرنج» انجام شده است. در تمرینات نظامی طالبان «روش‌های استفاده درست از انواع سلاح‌ها سنگین» نیز انجام شده است.

 

 

 

گفته می شود آخرین پروژه عادل فردوسی‌پور که برای صداوسیما تهیه و تولید می‌کرد به پایان رسید. برنامه فوتبال ۱۲۰ برنامه تلویزیونی زنده‌ای بود که هر پنجشنبه‌شب از شبکه ورزش پخش می‌شد. این برنامه که به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی روی آنتن می‌رفت، به بررسی اتفاقات و حواشی پیرامون فوتبال جهان به‌خصوص فوتبال اروپا می‌پرداخت. اما امشب آخرین قسمت از این برنامه نیز به پایان رسید تا فوتبال ۱۲۰ آخرین پروژه عادل فردوسی‌پور بعد از تعطیلی برنامه ۹۰ در صداوسیما نام بگیرد. گفتنی است حمید محمدی در پایان این برنامه توضیحی در خصوص ساخت فصل جدید با شروع رقابت‌های اروپایی نداد و از مخاطبان خواست به تیتراژ پایانی دقت کنند.

 

 

 

 

گفته می شود عبدالله گنجی فعال رسانه ای، در توئیتی نوشته سامانه مجازی روحانی این را منتشر کرده. چرا؟ “هیچوقت پادگانی عمل نکردم. من جزو افرادی هستم که حقوق خواندم. من سرهنگ نیستم، من حقوقدان هستم”حقوق خوانده بود که خواستار اعدام ارتشیان در ملاعام بود و چمران مقابلش ایستاد. اگر سرهنگ بود خودش در پادگان اعدام می‌کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*