گفته می شود

 

 

گفته می شود داده‌های بانک مرکزی مالزی حاکی است که اقتصاد این کشور آسیای جنوب شرقی در ۳ ماه اول سال جاری تحت تاثیر افزایش تقاضای داخلی رشدی غیرمنتظره و فراتر از حد انتظار داشته است. بانک مرکزی مالزی روز جمعه اعلام کرد: تولید ناخالص داخلی در این کشور به ۵.۶ درصد افزایش یافته؛ رقمی که فراتر از پیش‌بینی ۴.۸ درصدی اقتصاددانان بوده است. در ۳ ماه چهارم سال ۲۰۲۲ هم اقتصاد مالزی کمی فراتر از حد انتظار عمل کرد و رشد آن ۰.۱ درصد فراتر از پیش‌بینی ۷ درصدی رفت.

 

 

 

گفته می شود سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در پی رایزنی این باشگاه، مسئولان باشگاه شباب الاهلی جریمه دیرکرد در پرداخت بدهی مربوط به انتقال مهدی قایدی را دریافت نکردند.

 

 

 

 

گفته می شود  معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن تشریح وضعیت ثبت پرونده‌های شکایات پزشکی در سال گذشته، اعلام کرده که بیش از ۲۰ درصد از شکایت‌ها در حوزه اقدامات زیبایی و ترمیمی بوده است.

 

 

 

گفته می شود اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفته اخیراً در رسانه خواندم مردم به دلیل نا توانی در پرداخت کرایه خانه به سمت خانه‌های اشتراکی رفته و چند خانواده در کنار هم زندگی کرده و اجاره را پرداخت می‌کنند، یا اخباری در خصوص پشت بام خوابی منتشر شده که به هیچ عنوان شایسته و زیبنده مردم کشورمان نیست.

 

 

 

گفته می شود سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه برای اضمحلال کامل اسرائیل همه در کنار جبهه مقاومت هستیم، گفت: امروز به برکت هدایت رهبری معظم انقلاب، آرزوی امام عظیم‌الشان محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.

 

رئیس پلیس راهور فراجا از ارائه پیشنهاد رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی به دولت خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد که در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است اگر راننده‌ای رانندگی درستی داشته باشد، بعد از مدتی گواهینامه‌اش از سفید به نقره‌ای و ‌مدتی بعد از نقره‌ای به طلایی تبدیل می‌شود.

 

 

 

گفته می شود ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن دلجویی از مامور پلیس راهور، از وی عذر خواهی کرد. در پی بر گزاری مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ابتدایی شاهین شهر، پلیس راهور شهرستان اقدام به اجرای طرح ترافیکی و اعمال محدودیت کرده بود که در حین اجرای طرح، خودرو مجری برنامه که قصد ورود به محدوده طرح را داشت، توسط مامورین با ممانعت مواجه شد. در پایان مراسم و هنگام ترکِ محل، یکی از سرنشینان خودرو در مواجهه مجدد به عامل پلیس راهور مستقر پرخاش کرد که با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل، موضوع مدیریت شد. لازم به ذکر است که در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.

 

 

گفته می شود در پی کشته شدن فرزند مولوی عثمان قلندرزهی امام جمعه اهل‌سنت یکی از مساجد اهل‌سنت در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، رسانه‌های معاند، روز گذشته موجی از انتشار اخبار در راستای نسبت دادن این حادثه به نظام را در دستور کار قرار دادند؛ در همین رابطه پایگاه اطلاع‌رسانی محمد عثمان قلندرزهی امام جماعت مسجد اهل‌سنت خاش با انتشار پیامی ضمن رد شایعات مطرح‌، ادعای شبکه‌های بیگانه را مبنی بر قتل فرزند مولوی قلندرزهی تکذیب کرد. در متن این پیام آمده است: با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند شیخ القرآن به‌وسیله افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه شده است و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و فوت می‌کند.

 

 

 

گفته می شود سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه جزئیات افزایش قیمت شیرخام را اعلام کرد. در این نامه اشاره شده است که این افزایش قیمت به استناد به اصلاح قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی مصوب مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و در شورای قیمت گذاری محصولات اساسی تعیین شده است؛ بنابراین، قیمت هر کیلوگرم شیر با بار میکروبی زیر ۱۰۰ هزار و با ۳.۲ درصد چربی و سه درصد پروتئین کیلویی ۱۵ هزار تومان تعیین شده است و به ازای هر ۰.۱ درصد کاهش یا افزایش چربی ۲۰۰ تومان به قیمت اولیه اضافه یا کم می‌شود. دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر ایران نیز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید و مصوب هر کیلوگرم شکر را ۲۵۵۰۰ تومان اعلام کرد.

 

 

 

 

گفته می شود سپیده رشنو در حساب اینستاگرامش خبر داد، دانشگاه الزهرا، وی را که دانشجوی «نقاشی» مقطع کارشناسی است، به دلیل «عدم رعایت پوشش اسلامی»، دو ترم با احتساب سنوات از تحصیل منع کرده است. به سپیده رشنو گفته بودند، «۲ ترم به مرخصی برو» که نپذیرفت و تعلیق شد.

 

 

 

 

گفته می شود هرس غیر اصولی قدیمی‌ترین درخت بومی کیش که برخی منابع آن را ۵۰۰ ساله تخمین می زدند، سبب نابودی آن شد. درخت سبز کیش که جاذبه مهم گردشگری این جزیره به شمار می‌رفت، حالا وضعیت ناراحت‌کننده‌ای یافته و مرتضی رمضانی گالشی، معاون گردشگری منطقه آزاد کیش درباره این اتفاق گفته عاملین این اقدام که افرادی از شرکت عمران آب و برق خدمات کیش بوده‌اند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*