گفته می شود

گفته می شود رئیس مرکز تحقیقات سرطان با بیان این نکته که ابتلا به سرطان پستان در بین مردان و زنان ایرانی جایگاه نخست را دارد و این در حالیست که در کشورهای غربی این جایگاه متعلق به سرطان ریه است، گفته میانگین سن ابتلا به سرطان پستان در ایران بین ۴۵ الی ۵۵ سال است که در کشورهای دیگر شیوع آن از ۵۰ الی ۶۰ سالگی می باشد.

 

 

 

گفته می شود فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرده که تیم پناهندگان این فدراسیون متشکل از چهار ورزشکار زن و سه مرد و همچنین یک مربی منتخب خواهد بود که ۲نفر آنان ایرانی هستند. نمایندگان زن این تیم عبارتند از: پریسا جهانفکریان (ایران/ آلمان) کلمنتین میوکئوگنی نومبیسی (کامرون/ فرانسه)، آلین دو سوزا (برزیل/ آمریکا) و مونیک لیما د آراوژو (برزیل/ آمریکا). در بین مردان، آدریل گارسیا (کوبا/ ایتالیا)، فواز محمد صالح حسین (یمن/ عربستان سعودی) و رضا روحی (ایران/ بریتانیا) تیم پناهندگان را تشکیل می‌دهند.

 

 

گفته می شود استاندار همدان با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند، ادامه داده بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند. افرادی که به امکان عمومی برای خرید و فروش ورود می‌کنند باید حتما حجاب اسلامی را رعایت کنند.

 

 

گفته می شود دادستان یکی از استانها گفته برای پلمب پاساژهایی که تذکرهای حجاب را جدی نگیرند، تردید نمی کنیم. محمود اسپانلو گفته ستاد امر به معروف و نهی از منکر، آمران به معروف را باید در همه پاساژها و مراکز خرید مستقر کند. وی گفته اصناف هم باید یک نفر را در کنار آمران به معروف برای برخورد با بی حجاب ها در مراکز خرید مستقر کند و اگر نمی توانند برخورد کنند به ما گزارش دهند تا دستور پلمب صادر کنیم. وی گفت: اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند، برای پلمب آن مرکز خرید، به هیچ عنوان تردید نمی کنیم.

 

 

گفته می شود امام جمعه شیراز با بیان اینکه عمده توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی حول دو محور یکی برنامه‌های اقتصادی و یکی هم مسئله اخلاقی و فرهنگی دنبال می‌شود، گفته بیش از سی سال است که می‌شنویم می‌گویند اگر رابطه ما با آمریکا بهم بخورد همه از گرسنگی می‌میریم، اما جمعیت ایران افزوده شده است. آنان با این حرف‌ها قصد داشته و دارند که ما را بترسانند.

 

 

گفته می شود اداره ملی آمار ایتالیا اعلام کرده در سال ۲۰۲۲ با ادامه کاهش جمعیت، میزان تولد در ایتالیا به پایین ترین حد تاریخی خود -زیر ۴۰۰۰۰۰ نفر- رسیده است. جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا در رقابت‌های انتخاباتی خود از کاهش جمعیت و کاهش تولد نوزادان در کشورش با عنوان یک وضعیت اضطراری ملی یاد کرده بود. وی اولین نخست وزیر زن ایتالیا است.

 

 

گفته می شود معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه نمی‌توان اقتصاد کشور را بر مبنای نرخ‌گذاری و قیمت‌سازی فضای مجازی اداره کرد، گفته باور اکثریت صاحبنظران و اقتصاددانان این است که نرخ ارز باید واقعی باشد که البته دیدگاه دولت نیز همین است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*