پیامک

سلام از اداره میراث فرهنگی خواهشمندیم نسبت به بهسازی و زیباسازی کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم اقدام فرمایند تا زمینه بازدید گردشگران از این محل فراهم گردد
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۰۹:۱۱:۲۵ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با وجود درخواست های زیاد هم استانی ها از اداره حمل و نقل جاده ای استان مبنی بر روشنایی تقاطع غیرهمسطح بعد از پلیس راه بیرجند و تقاطع غیرهمسطح نزدیک شوکت آباد همیشه برج های نوری و چراغ های این محدوده خاموش هستند و جوابیه های این اداره از دو سال قبل فقط وعده رفع نقص توسط پیمانکار بوده که تا کنون عملی نشده است.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام استانداری محترم، به سامانه ریاست جمهوری برای در خواست فاضلاب شکایت کردیم جوابی ندادن خواهشا. لطفا دستور دهید این یک کوچه باقیمانده محله دکتر گنجی مهر شهر، فاصلاب کشی کنند اینجا همه کارمندان همین دولت هستند. بیچاره شدیم از بس چاه خالی کردیم.
۴ سلام وقتی بخش زیادی از جاده های استان دوطرفه است و پروزارهای استان هم بی نظم انجام می شود و رآهن هم که نداریم باید میزان تلفات تصادفات جاده ای در خراسان جنوبی دوبرابر شود. مسئولان به فکر مردم باشند قطعا بدترین وضعیت جاده ای کشور مربوط به خراسان جنوبی می باشد و از رسانه ها می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند 
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام باسلام خدمت مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی. چرا خراسان جنوبی درتقسیمات کشوری ازخراسان شمالی عقب تراست وقتی بررسی می کنیم روستاهای حاشیه شهرستان بیرجندرا وبخش مرکزی بیرجند بااین همه روستا بایک بخش اداره می شودوشهرستان مرزی درمیان یک روستا جمعیت یک شهررا یدک می کشد این مشکلات یک زنگ خطراست برای استان امیدواریم بادرایت شما این مشکلات که دراجرای عدالت اجتماعی وحقوق شهروندی است مرتفع گردد
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام متاسفانه جاده سبزوار به بیرجند نیز به عنوان جاده بین استانی در بدترین شرایط ممکن هست و هیچ کدام از مسئولین و نمایندگان محترم اصلا مطالبه دوبانده شدن این جاده را نکردند. تا به کی باید وضعیت اسفناک این جاده را تحمل کنیم. دقیقا حدود صد کیلومتر از این جاده در خراسان رضوی بیشتر به زمین شخم زده می ماند تا جاده آسفالت
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام یه بحثی که پیش اومده اینکه قرار تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سال جدید متوقف بشه درحالیکه این طرح ده سال که در حال انجامه،سوالی که پیش اومده اینه که اگه نمایندگان محترم میگن این بی عدالتیه پس این ده سال چرا کسی صحبتی از بی عدالتی نکرد؟؟؟به نظرمن بی عدالتی این تبعیضی هست که قرار اتفاق بیافتد یا باید همه تبدیل وضعیت شوند یا از همان ابتدا قضیه را لغو کنند.

 

 

 

 

سلام حدود ۴۰ درصد از حجم اندک پرواز های فرودگاه بیرجند در سال ۱۴۰۱ که توسط شرکت پارس انحام می شده است با تخلف نجومی و بی سابقه در قیمت بلیت بوده است.

 

 

 

 

سلام قابل توجه جناب آقای استاندار. این چندمین مورد از این فاجعه حمله سگهای ولگرد به مردم است و آیا ضرورتی برای پرداختن مهمتر از جان انسانها و این خطرات مهم و بحران جدی قابل مهار و مدیریت نشده وجود دارد در این استان ؟

 

 

 

سلام آفت به جان یاقوت سرخ استان افتاده است و تاکنون در بخش هایی از درمیان ، زیرکوه و بخش شاخنات گزارش شده است. این آفت به سرعت در حال گسترش است و درصورت عدم چاره اندیشی مسئولان شاهد خسارت بی نهایت به کشاورزان و بی کار شدن افراد زیادی خواهیم بود.
امیدواریم برگزاری جشنواره ها ومراسمات با هزینه های زیاد در عمل هم برای کشاورزان زحمت کش حاصلی داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*