گفته می شود

 

 

گفته می شود معلمان قرارداد کار معین می‌گویند که از مهر ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲، ریالی حقوق و حتی عیدی دریافت نکرده‌اند! جمعی از معلمان قرارداد کارمعین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا به امروز گفتند: «از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم! حتی در اسفند ماه نیز از واریز عیدی خبری نشد؛ این روند باعث ایجاد مشکلات بسیاری در گذران زندگی ما شده است و حتی گاهی اوقات برای تأمین هزینه‌های رفت و آمد باید از بستگان و خانواده پول قرض بگیریم.

 

گفته می شود نرخ سود بین بانکی با ثبت عدد ۲۳.۳۶ درصد رکورد جدیدی را نسبت به هفته‌ها و سال گذشته به ثبت رساند.

 

گفته می شود یک فعال سیاسی گفته نسل فعلی بالاخره روی کار می‌آید و به سرعت خودش را به نسل اداره کشور و مدیران کشور نزدیک می‌کند و قاعدتا دغدغه اصلی‌شان دغدغه سال‌های ۴۰ و ۵۰ نیست. باید این واقعیت را بپذیریم و باب گفت‌وگو را در جایی که می‌توانیم با این نسل باز کنیم و به سمتی برویم که دل نسل‌های دهه ۷۰ و ۸۰ را به دست بیاوریم.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص موضوع حجاب گفته من برخی اظهارات نسنجیده و تند روز‌های اخیر، و بدتر از آن برخی اقدامات نابخردانه، سخیف و اهانت‌بار مانند ماست‌پاشی که از سوی برخی افراد تحریک شده یا مغرض صورت گرفته را نه تنها در جهت حل مشکل نمی‌دانم بلکه معتقدم نگاه سیاسی به مسأله را تشدید و عده‌ای را به لجبازی وادار خواهد کرد و بستری را برای رسانه‌های معاند فراهم می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود محمد کاظم آل صادق» در خصوص طلب مالی ایران از عراق گفته ایران بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار از محل فروش گاز و برق از عراق طلب دارد. این در حالی است که دولت سیزدهم چندی پیش اعلام کرد که بدون ‎برجام طلب ایران از عراق دریافت شده است.

 

 

 

گفته می شود مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به چهار راهکار گسترش عفاف و حجاب گفته این کار باید تدریجی همراه با کار فرهنگی انجام شود. البته می‌طلبد مسئولان نظام به صورت آشکار  درباره حجاب اعلام موضع کنند.

 

 

گفته می شود پیگیری ها حاکی است که در آینده نزدیک «مجتبی دمیرچی لو» جانشین «سید عباس موسوی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو خواهد شد. این خبرگزاری در ادامه نوشت: دمیرچی لو پیش از این سفیر ایران در قزاقستان بوده است. سید عباس موسوی از سه سال پیش تاکنون سفیر ایران در آذربایجان بوده است.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته تیم اقتصادی دولت نیاز به آچارکشی اساسی دارد و نیاز است اقدامات تیم اقتصادی دولت به خوبی رصد و ارزیابی شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس گروه بررسی صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی کشور گفته طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی، هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر سال ۱۴۰۱، ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است. البته براساس تعرفه اعلام شده برای سال جاری، هزینه تعرفه مومیایی برای کشورهای عراق و افغانستان هفت میلیون تومان به ازای هر جسد است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*