سرمقاله – روایت پیروزی به سبک مردک موی زرد و بی بی

امروز خراسان جنوبی – محمدراعی فرد
از ابتدای روزی که جنگ بر کشورمان توسط دو کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل گردید تماما برخلاف منطق و قانون و نُرم های بین المللی بود تا هر هدفی را با توجیهات مسخره و کودکانه و احمقانه مشروع پنداری کنند.کسانی که برطبل جنگ کوبیدند چه داخلی ها و چه خارجی ها اینک سخت به دست و پا افتاده اند که چگونه این حجم از خسارات و جنایت را توجیه کنند لذا در ته مانده وجدان شان دچار تعارض و پارادوکسی وحشتناک شده اند، در کجای قوانین بین المللی حمله به مدارس و مراکز تحقیقاتی و پل ها و بیمارستان ها و مراکز مسکونی مشروع، دانسته شده است.آن مردک زرد مویی که در توهمات خود و حلقه مشاورین اش خویش را فاتح بلامنازع جنگ در چهار روز می پنداشت اینک به چنان فلاکت سیاسی و اقتصادی دچار گردیده که پس از ۳۵ روز بفکر نابودی زیرساخت های پل و نیروگاه های برقی افتاده است و این مفهومی بجز جنایت علیه بشریت ندارد، متاسفانه تمامی موسسات و ارگان های وابسته به سازمان ملل فقط کارشان صدور اعلامیه و سخنرانی در محکومیت حملات غیرقانونی آمریکا و اسرائیل است، شورای امنیت بازیچه قدرت های جهانی است.اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا دراین جنگ دوسویه متفاوت دارد اولی برای تضعیف و دومی برای رژیم چینج و هر دو هم با ادعای کمک به مردم وارد شدند و خروج شان تاکنون همراه با مرگ و آوار و انفجار بوده است. مردک زرد موی ادعا دارد که مردم ایران هر روز التماس می کنند که بمباران را شدیدتر کن و این نشان از افکاری پلید و کثیف و بسیار خطرناک برای آینده ایرانی است که دارد زیرساخت هایش را ازدست می دهد.شاید بهتر بود و هست که مردم چه آنان که خشمگین اند از سیاست ها وچه آنان که اینگونه نمی اندیشند بخاطر ایران و حفظ کشور باتنها سلاح شان که امید به آینده است و خاک وطن دریک راهپیمایی تاریخی پشت ایران را نگاه دارند تا بعدها و سر فرصت موی از ماست بکشند، فعلا از همه مهمتر به دور از شعار و با تجمیع شعور زمان نگاه داشت وطن است؛ وطنی که متعلق به ۹۰ میلیون ایرانی است، ۹۰ میلیون.