امروز خراسان جنوبی – محمدراعی فرد
برخی رسانه ها این روزها و روزهای قبل تمام هم وغم شان تبدیل به حماسه گویی و ایجاد فضای حماسی که البته درشرایط فعلی اگر تمام تخم مرغ هایشان را درسبد حماسه آفرینی قرار دهند بیش ازاین که ایجاد حس قدرت کاذب را در مخاطبان برانگیزانند آن را تبدیل به نقش فرسایشی وکسل کنده میکند که همان میزان اندک مخاطبین هم دچارریزش خواهد کرد .لذا چنین به نظر میرسد که دراین شرایط مردم وگرفتاری های شان به دست فراموشی سپرده می شود ، دراین شرایط شکننده نه صلح ونه جنگ مردم به شدت نیازمند اطلاع رسانی از وضعیت موجود جامعه شان برای ادامه این وضع هستند ، نیازمند روانشناسان خبره و جامعه شناسان زبردست و مشاورین قوی هستند تا آمادگی جامعه شان را برای دورانی که ممکن است دوباره به تمدید آتش بس به شکل محدود ویا یک توافق و یا جنگی دوباره بیانجامد به دست آورند. تکرار چهره هایی که دائم در حال چرخش هستند و بنام کارشناس میکروفن را همیشه دراختیار دارند تاکنون جز چرخش حرف وسخن های همیشگی و خستگی مردم از این تکرار بی انتها چیزی و راه حلی را به دست نیاورده اند. برای حضور در میادین و خیابانها قبل ازاینکه به سردی گراید باید از راههایی استفاده کرد که جمع کثیر خاکستری را نیز به وجدآورد تا فشردگی وانسجام را به حداکًر رساند، مداحی ها امر مذمومی نیست اما تکرار دائم آن دلزدگی می آفریند ، دراین روزها و شبها آهنگهایی که دل وروح هر ایرانی را به لرزش در آورد به شدت کم است ، روح انسانها تشنه آهنگهایی است که نشان ازوطن دارند. آیا پخش آهنگهایی چون ای ایران وایران سرای امید حرام و … تبدیل به خط قرمز شده است ؟ اگرچنین نیست پس چه کسانی ویا گروهی سعی در پنهان کردن و به زنجیر کشیدن چنین امرمهمی دارند؟
وبسایت روزنامه امروز خراسان جنوبی