سلام اگر حرف مردم و خواسته مردم مهم است یک انتخابات اجرا کنید برای اینکه مذاکره بکنیم یا نه؟ روابط برقرار کنیم یا نه؟ تمام مشکلات و مسائل مربوط به آن را بگویید خوده مردم تصمیم بگیرند خیلی ساده است
۲
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۳
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ظلم و ستم پایدار نمیباشد . امریکا و اسرائیل بسوی اضمحلال پیش میروند وعده الهی حتمی است ، اندکی صبر سحر نزدیک است
۴
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام.
مگه قطعه اینترنت؟! من که راحت تو شبکه های x و توئیتر و…هستم [جواب مسئولین به سوال ماها]
۵
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام. تا ترامپ قمارباز پست جنایتکار رئیسجمهور آمریکا سه پیش شرط در آتشبس و ۱۰ شرط ایران قبول و درست اجرا نکند. خبری از مذاکرات در اسلام آباد پاکستان نیست..باید اون آدم بی شعور بفهمد که از این غلط ها نکند.و ایران قوی شوخی ندارد.
۶
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
چرا وقتی میرید مذاکره هیچ اطلاع رسانی از شرط وشروط دو طرف نمیگید واسه مردم فقط ی جمله تکراری آمریکا زیاده خواه همین
۷
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام فرض کنیم یک آدمکش بی رحم ناگهان وارد منزلم بشه و بدون دلیل پدر و اعضای خانوادمو به قتل برساند ، بنظر شما بعداز این فاجعه منطقیه با این قاتل سر میز مذاکره بنشینم؟با توجه به اینکه توان این را هم دارم که برخوردی متقابل باهاش داشته باشم