گفته می شود

 

گفته می شود علی مطهری گفته تا جایی که بنده اطلاع دارم مذاکراتی که در عمان در حال برگزاری است، درباره مسأله برجام است. قاعدتاً مسائل دیگری در حاشیه این مذاکرات مطرح می‌شود؛ از جمله آزادی زندانیان طرفین و ممکن است موضوع روابط ایران و کشور‌های همسایه نیز در آنجا مطرح شود.

 

 

گفته می شود تیتر ۷ سال پیش روزنامه کیهان در خصوص قطع روابط با عربستان و مقایسه با تیتر امروزش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۴؛ ننگ رابطه با آل‌سعود از دامان ایران اسلامی پاک شد. ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱؛ توافق ایران و عربستان ضربه کاری به آمریکا و رژیم صهیونیستی/ مدعیان اصلاحات مذاکره را یاد بگیرند

 

 

 

گفته می شود لطف الله سیاه کلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفته برخی ادعا کردند، با عرضه خودرو در بورس دست دلالان از بازار کوتاه خواهد شد؛ حال آنکه در چند ماه گذشته اثبات شد با به کارگیری این روش نه تنها دلالان از بازار خودرو حذف نشدند، بلکه قیمت خودرو نیز چند برابر شد و پول هنگفتی از جیب مردم به خودروسازان رسید و مردم خسارت دیدند.

 

 

 

گفته می شود  سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین (جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد) از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواست، سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد. در ادامه این مطلب آمده است: در کنار نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی به ترتیب از سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ بازداشت هستند. یک مقام بلندپایه ایرانی، که حاضر به افشای نامش نبود، به المانیتور گفت: «هیچ دلیل سیاسی» برای اجازه برقراری این تماس وجود نداشت. این اتفاق همچنین می‌تواند به عنوان «مساله‌ای بشردوستانه ـ بنا به درخواست او [سیامک]، این موضوع تأیید شد ـ نشان‌دهنده این باشد که مبادله زندانیان با ایالات متحده، معامله‌ای که احتمالاً شامل آزادی ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده از کره جنوبی می‌شود، ممکن است نزدیک‌تر از همیشه باشد. این مقام ایرانی به المانیتور گفت: ما از تقریباً دو سال پیش برای تبادل آماده بودیم. بهتر است از ایالات متحده در مورد گام بعدی بپرسید

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفته معتقدیم اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کمک قابل توجهی به حوزه گردشگری خواهد شد.

 

 

گفته می شود سعیدی امام جمعه قم گفته برخی افراد مسأله فقر را مانع فرزندآوری می‌دانند، در حالی که خداوند وعده داده است، اگر ازدواج کنید و فقیر باشید، خدا رزق شما را می‌دهد و به افرادی که از ترس فقر فرزندان خود را می‌کشتند، فرمود این ما هستیم که به آن‌ها روزی می‌دهیم.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت در مدارس خبر داد و گفته دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون آموزش مجلس گفته به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه‌ مدرسه‌ای را به خود درگیر کند. شیوا قاسمی‌پور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتشار برخی خبرها پیرامون نمایش فیلم‌های مستهجن در برخی مدارس گفت: اولاً اگر این مساله‌ صحت داشته باشد خیلی متاسفم برای کسی که چنین شرایطی را فراهم کرده است. دوماً کشور ما یک کشور اسلامی است و حجاب هم جزو چیزهایی نیست که ما مثلا توانسته باشیم، در یک برهه زمانی و برای یک شرایط خاص آن را اجرا کنیم، حجاب جزو فرهنگ ایرانی‌هاست و یک مساله انکارناپذیر است، ولی اینکه بخواهیم به زور حجاب را به کسی تحمیل کنیم، به شخصه فکر می‌کنم این کار یک کار ناشایست است، به ویژه اگر چنین اتفاقی در مدارس رخ دهد.

 

 

 

گفته می شود وزارت خارجه طالبان با استقبال از توافق ایران و عربستان، آن را گامی مهم در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه دانست. عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه طالبان در توییتی با اشاره به توافق ایران و عربستان برای برقراری روابط دو جانبه نوشت: وزارت امور خارجه امارت اسلامی از، ازسرگیری روابط دیپلماتیک پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده و این گام مثبت را گامی مهم در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه می‌داند

 

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه پاکستان ضمن استقبال از بازگشت روابط ایران و عربستان سعودی به حالت عادی، تأکید کرد که این کشور، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*