پیامک

سلام قابل توجه ….  یکی از بزرگترین پروژه های وزارت نیرو در شرق کشور رو می توان به آسفالت کردن محل لوله گذاری آب در کنارگذر چهکند در هفته دولت یادهه مبارک فجر در نظرگرفت
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۶:۲۵:۳۹
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اداره آ ب فاضلاب شهرستان بیرجند چطور می‌شود که دو کوچه از محله دکتر گنجی مهر شهر پارسال همین موقع اجرا کردید ولی یک کوچه را به امان خدا رها کردید و رفتید این همه شکایت کردیم و گفتید تا آخر سال میایم و سال تموم شد ولی از شما خبری نشد.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
چند دفعه پیام دادم و از شما سوالی کردم از معوقات پرستاران چه خبر سال ۱۴۰۱هم تمام شد ولی دریغ از توجه و پاسخ از حضرتعالی
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حدود یک سال از حضور استاندار در منطقه معدنی پروده طبس می گذرد، و پس از بازدید ایشان از منطقه، دستور رسیدگی به مشکلات جاده ای معادن پروده از جمله روکش آسفالت آن جاده را داده شد، اما در حالی که یکسال از این دستور می گذرد، هیچ کاری برای اصلاح و روکش آسفالت جاده معدن پروده انجام نشده وکارگران در وضعیت بد جاده هرروز این مسیر را هم در رفت وهم برگشت طی می کنند.لذا از استاندار محترم خواهشمندم به این موضوع رسیدگی نموده ودغدغه جاده‌ای کارگران معادن را برطرف نمایند.روزانه بیش از ۱۵۰۰ تردد ودر ماه ۱۹۰۰ سرویس اتوبوس را فقط یک شرکت معدنی دراین مسیر انجام می دهد.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام راهنمایی و رانندگی بیرجند خلاف در مهر شهر خیلی زیاد شده اکثر موتور سواران و رانندگان در خیابان‌های ولی عصر، حافظ غربی، بلوار امام حسین(ع) ، بلوار فاطمیه در جهت خلاف حرکت میکنند یه فکری بردارید تا دیر نشده
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.  مهر پر شده از ماشینای شوتی و سوخت کش که همش خلاف مسیر و با سرعت بالا رانندگی میکنند و همچنین موتور سوار که اکثرا دانش آموز و همه خلاف جهت حرکت میکنند وتو تمام خیابان‌ها جولان می‌دهند اگر فکری برندارید در آینده به معضل خواهید رسید که دیگه نتوانید جلویش را بگیرید.
سلام علیکم خداقوت. یکی از نقاط قابل انتقاد به شهرداری و بنیاد مسکن بیرجند خیابان امیرکبیر مهرشهر هست. دوستان شهرداری لطف کنند جهت بازدید یه سر بزنند ببینن این چه معبری هست!؟لطف بفرمایید این بیست متری امیرکبیر را اصلاح بفرمایید..

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*