گفته می شود

گفته می شود سازمان دامپزشکی ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی از برزیل به دلیل مشاهده جنون گاوی در این کشور، اعلام کرد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی است.

 

گفته می شود نشریه «فارین پالسی» به نقل از پنج مقام ناتو و آمریکایی مدعی شد که ایران با امضای توافق‌های نظامی جدید با روسیه، به دنبال افزایش تأمین تسلیحات برای مسکو در جنگ علیه اوکراین است.

 

 

گفته می شود سیدعطاءالله مهاجرانی نوشته جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. کتاب اصول کافی، مهم‌ترین کتاب از کتب اربعه شیعه با «کتاب العقل و الجهل» آغاز شده است نه با کتاب دعا!

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته به نظر من با رفتن دولت آقای روحانی و تشکیل دولت جدید تقریباً عملاً پرونده برجام بسته شده است. محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران گفت: نتیجه‌ای برای سفر آقای گروسی به ایران نمی‌بینم. ایشان هر زمان که به ایران آمده و هر اطلاعاتی را جمع‌بندی کرده و برده، دقیقا از آن‌ها استفاده معکوس کرده است،

 

گفته می شود جهانگیری اعلام کرده، با تبلیغات منفی در دو، سه سال آخر دولت دوازدهم شانس رای آوردنش در انتخابات ۱۴۰۰ بسیار پایین بود و افزود: به چند دلیل فکر می‌کردم باید حتما حضور پیدا کنم و حتی آن حضور می‌توانست به دولت بعدی که اگر دولت آقای رئیسی هم باشد جهت بدهد که کجا‌ها باید متمرکز شود. جهانگیری در عین حال گفت: یک بار به آقای روحانی گفتم اگر قرار باشد یکی از اشتباهات زندگی سیاسی خودم را بنویسم حتما شرکت من در انتخابات ۹۶ است. به گفته او یکی از دلایل ردصلاحیتش در انتخابات ۱۴۰۰، شرکت او در انتخابات ۹۶ بود

 

 

گفته می شود رسول فرخی میکال با انتقاد از گرانی‌های اقلام اساسی مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفته امسال نیز همچون سال‌های گذشته، دولت کنترل بازار شب عید را از دست داده است، چراکه شاهد افزایش قیمت اقلام اساسی در این روزها هستیم، در حالی که در آستانه عید نوروز و ماه رمضان مردم بیشتر از هر زمان دیگری به تامین کالاهای اساسی خود به قیمت مناسب نیاز دارند لذا باید مسیر دسترسی به این اقلام را برای آن‌ها تسهیل کرد و دولت باید هر چه سریع‌تر به کنترل بازار وارد شود تا بازار شب عید را از دست ندهد اما متاسفانه قیمت گوشت قرمز بسیار افزایش داشته و قیمت دیگر اقلام نیز دست کمی از این مهم ندارند.

 

 

 

گفته می شود سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی، از پایان رسیدگی قضایی به پرونده این واقعه مرگبار خبر داد و گفت: اتهام سه نفر در این پرونده، محاربه است؛ متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است. متهم ردیف دوم و سوم متهم به لغو دستور یعنی محاربه و متهم‌های ردیف چهارم تا دهم هم اتهامشان اهمال در انجام وظیفه است. بر اساس کیفرخواست اتهامشان این است. وی افزود: مجازات محاربه، هم اعدام است و هم تبعید.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفته بررسی‌ها حکایت از آن دارد که موضوع مسمومیت دانش آموزان به خارج از کشور برمی‌گردد؛ البته باید عواملی که در داخل کشور این مسائل را به وجود آورده‌اند هم شناسایی شوند.

 

 

گفته می شود نماینده مردم تایباد در مجلس به عکس برخورد با یک زن واکنش نشان داد. جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مدم تایباد در مجلس نوشت: اینجا جنگل نیست. مردم ایران دارای حقوقی شهروندی هستند؛ افسار این وحشی را چه کسی رها کرده؟!

 

 

 

 

گفته می شود حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یکدست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*