گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.

 

 

گفته می شود ب‌ام‌و سری ۵ سدان مدل Perfection در بازار به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رود. این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۲.۶ درصدی قیمت، یعنی در حدود یک میلیارد و ۶۵۰ هزار تومانی روبه‌رو شده است.

 

 

گفته می شود مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت از انجام ۵۱هزار ثبت نام برای واردات خودرو تا شب گذشته خبر داد

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور گفته تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است.

 

 

گفته می شود وزیر بهداشت گفته مسمومیتی که برای دانش‌آموزان ایجاد شد، بسیار خفیف بود و عارضه‌ای برای کسی ایجاد نکرد. نوعی سم خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است. اینکه این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر، در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست.

 

 

گفته می شود نیسان جونیور که با نام‌های زامیاد و نیسان آبی شناخته می‌شود، یک خودروی وانت است که برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ در ایران توسط خودروسازی زامیاد تولید شد. با توجه به این که وانت‌ها محصولات کار هستند باید قیمت نسبتا پایینی داشته باشند. در حال حاضر قیمت وانت نیسان دوگانه‌سوز صفر کیلومتر به حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. نیسان آبی صفر کیلومتر در ارزان‌ترین حالت ممکن با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته دیگر از آن زمان گذشته که مثلا رئیس کمیسیون‌های مجلس برای موضوع ارز جلسه بگذارند. حاکمیت باید این موضوع را امنیتی ببیند، چون ارزاق و زندگی مردم به دلار و سکه وابسته است. اینجا دیگر کوچک، بزرگ و پیر و جوان، چپ و راست ندارد؛ حقوق عامه مردم مطرح است که باید قاطعانه رعایت شود. سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: باید چند نفر را، چه دولتی و چه غیر دولتی، که در بازار ارز و سکه فساد ایجاد کردند، اعدام کنند و با آن‌ها برخورد جدی شود، زیرا آنان آب و نان را به روی مردم بسته اند و این باعث شده مردم لحظه به لحظه از بین بروند؛ وقتی در یک خانواده نان سر سفره نباشد، چطور می‌خواهند زندگی خود را بچرخانند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*