گفته می شود

گفته می شود رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس در تداوم ادعا‌های مقامات غربی درباره مشارکت تسلیحاتی ایران با روسیه در جنگ اوکراین که بار‌ها از سوی کشورمان رد شده است، عنوان کرد: پهپاد‌های ساخت ایران از ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) به این سو در جنگ استفاده نشده است.

 

 

گفته می شود خبرگزاری «فاکس نیوز» می‌گوید بر اساس یک «گزارش درز شده»، پس از آنکه رهبران اسرائیل اخیرا «یک سری جلسات محرمانه» برگزار کردند، این کشور در حال تدارک برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است.

 

 

گفته می شود المانیتور مدعی شده به عقیده تحلیلگران برنامه ایران برای دریافت حدود بیست عدد جت جنگنده سوخو-۳۵ و احتمالا سیستم‌های دفاع هوایی اس-۴۰۰ از روسیه می‌تواند بازدارندگی نظامی اسرائیل و آمریکا نسبت به غنی‌سازی هسته‌ای ایران را پیچیده کند.

 

 

گفته می شود «گروه ویژه اقدام مالی» ایران را در فهرست سیاه خود نگه داشت. بر اساس تصمیم گروه ویژه، اقدام مالی کره شمالی و ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه خواهند ماند و عضویت روسیه در این نهاد نیز تعلیق می‌شود. گروه ویژه اقدام مالی در بیانیه‌ای اعلام کرد، بررسی وضعیت ایران و کره شمالی از فوریه سال ۲۰۲۰ متوقف شده است و این دو کشور همچنان در فهرست سیاه قرار دارند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: بنده در مجلس در مورد عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی به شما مطالبی را عرضه کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. آقای رئیسی تیم اقتصادی شما بدون برنامه و ضعیف است؛ این موضوع را جدی بگیرید، تا کی مردم تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را بدهند. وی در ادامه اظهار کرد: آیا تورم و گرانی‌های اخیر در حوزه ارز و خودرو و کالاهای اساسی برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ آیا ما نماینده مردم هستیم یا دولت؟ تا کی باید سکوت کرد.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان سنجش کشور گفته تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را الکترونیکی برگزار کنیم. عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: در حال حاضر نرم افزارهای آزمون الکترونیکی نوشته شده و کارهای مربوط به برگزاری این نوع آزمون در حال انجام است که به شکل پایلوت در بهمن شروع شد. او افزود: آزمون الکترونیکی یک امتحان ایمن، کم هزینه و سریع خواهد بود و آسایش بیشتری برای داوطلبان به همراه خواهد داشت. به گفته وی، در آزمون الکترونیکی قرار است چند سری امتحان از داوطلبان گرفته شود و به این صورت نیست که آزمون در یک نصف روز برگزار شود.

 

 

گفته می شود فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشته آقای علم الهدی! کمی تقوا داشته باشید. اگر گرانی ارز به این صورت در دولت گذشته یا دولت خاتمی اتفاق می‌افتاد، آنجا هم توطئه خارجی می‌دانستید یا بر سر دولت می‌کوفتید؟ قرآن می‌گوید، عدالت ورزید ولو علیه خود یا بستگان باشد. بپذیرید گرانی ارز و سایر نیاز‌های مردم به بی‌تدبیری دولت برمی‌گردد.

 

 

 

گفته می شود مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه تا دولت بحث مولدسازی را مطرح کرد، همان اول کار هجمه‌ها آغاز شد، اظهار کرد: دولت باید از کجا منبع درآمدش را تأمین کند؟ یا باید صادرات غیرنفتی داشته باشد، یا نفت خام بفروشد، یا مالیات و گمرک بگیرد و اموال دولتی را بفروشد. دولت برای مولدسازی سازوکار و سیستم درست کرده که هر سه قوه نماینده داشته باشند و همه روی آن نظارت کنند تا اموال هزینه‌بر فروخته شود، قصد دولت در این طرح، فروش، تغییر کاربری و یا به مشارکت گذاشتن اموال غیرمولد، هزینه‌بر و اضافی است.

 

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در احیای برجام ضرورتی برای انجام مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا نیست، گفت: دولت آمریکا شایستگی لازم برای انجام مذاکره مستقیم را ندارد و قابلیت اعتماد را از دست داده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*