آموزش و پرورش بیرجند

در بازدید مدیر آموزش و پرورش بیرجند از خبرگزاری پانا در خراسان جنوبی عنوان شد
خبرگزار پانا در حوزه اطلاع رسانی آموزش و پرورش نقش مهی دارد

بیرجند (پانا) مدیر آموزش و پرورش بیرجند در بازدید از دفتر خبرگزاری پانا در خراسان جنوبی گفت: خبرگزاری پانا با توجه به ماهیت و فلسفه تشکیل آن نقش مهمی در اطلاع رسانی و پوشش اخبار حوزه آموزش و پرورش دارد.

مجید بهدانی با اشاره به فعالیتهای گسترده آموزش و پرورش و مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی خواستار انعکاس بشتر فعالیتهای دانش آموزان در حوزه های مختلف شد.

وی با تقدیر از رسانه ها در خصوص انعکاس اخبار آموزش و پرورش افزود: ارتباط و تعامل بین آموزش و پروش و رسانه ها موجب انعکاس بهتر خدمات و مشکلات آموزش و پرورش می شود

 وی همچنین گفت: رسانه ها در پررنگ کردن فرهنگ مشارکت نقش مهمی دارند و بدون مشارکت مردم، آموزش و پرورش به شایستگی اداره نخواهد شد.

مسئول خبرگزاری پانا در خراسان جنوبی نیز در این دیدار خواستار تقویت خبرگزاری پانا و تحقق طرح هر مدرسه یک خبرنگار در شهرستان بیرجند شد

محمود حیدری با بیان اینکه سواد رسانه ای دانش آموزان را باید افزایش دهیم، افزود: هر دانش آموز با توجه به امکاناتی که دارد، می تواند یک خبرنگار حوزه آموزش و پرورش باشد و اخبار این حوزه را منعکس کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از دانش آموزان در تولید محتوا قوی هستند، ادامه داد: خبرگزاری پانا گسترده خبرگزاری کشور است که در تمام مناطق و شهرستانهای کشور حضور دارد و از این ظرفیت می توان در ارتقای سواد رسانه‌ای دانش‌آموز استفاده کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*