گفته می شود

گفته می شود انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به پرسشی با مضمون اینکه آیا برای دانشجویان همانند پسرتان امکان سفر به دیگر کشورها وجود دارد، اظهار داشت: بله قطعاً و کسانی در حیطه کاری مشابه پسر من الان پیشنهادهای کاری دریافت می‌کنند و متأسفانه از جانب دولت‌های خارجی امکانات کار و فعالیت در اختیارشان می‌گذارند و مهاجرت می‌کنند، ولی فرزند اینجانب نه از امکانات دولت‌های دیگر و نه دولت خودمان، استفاده و مهاجرت نکرد.

 

 

گفته می شود مهراب قاسم خانی، بازیگر و طنز نویس با انتشار تصویری از ابلاغیه قضایی در صفحه شخصی خود از شکایت حمید رسایی نماینده سابق مجلس خبر داد. قاسم‌خانی در پستی به کنایه نوشت: هیچ وقت فکرشو نمی‌کردم، یه روزی باید مونولوگ دفاعیه بنویسم و خودم هم اجراش کنم. فقط هی دارم خودمو کنترل میکنم طبق عادت شوخی نویسی نکنم توی متن… .

 

 

گفته می شود سریع‌ترین دختر ایران به تازگی تصویری را در کنار علی دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. او زیر این عکس نوشته «می‌مانیم و می‌سازیم». فصیحی که مدتی است در کشور ترکیه اقامت دارد و تمرینات خود را در آنجا پیش می‌برد، با این پیام به نوعی شایعه مهاجرتش را نیز تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود فعال رسانه‌ای و سیاسی جریان جنبش عدالتخواه، برای اجرای حکم چهارده ماه حبس خود فراخوانده شد. میلاد گودرزی فعال رسانه‌ای اصولگرا با اعلام این خبر در توییتر خود نوشت: «وحید اشتری دیروز رفته اجرای احکام دادسرا، بهش گفتن سه چهار روز وقت داری که خودت رو معرفی کنی، برای اجرای ۱۴ ماه حبس و رفتن به زندان.» ۲۴ آذر امسال بود که اعلام شد، وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده موسوم به سیسمونی گیت، مربوط به ماجرای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه به چهارده ماه حبس قطعی محکوم شده است.

 

 

 

گفته می شود سیدحسین حجتی، رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفته در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود سی هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ در تشریح مصوبات نهایی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفته کمیسیون تصویب کرد به منظور برقراری عدالت در بهره مندی از یارانه بنزین، خانوارهای فاقد خودرو به ازای هر عضو خانواده، ماهانه پانزده لیتر بنزین سهمیه بنزین دریافت کنند؛ این حکم باید از خرداد ۱۴۰۲ عملیاتی شود؛ البته قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد از توزیع پیازهای وارداتی خبر داد و گفته تا زمانی که بازار به ثبات برسد، توزیع پیازهای وارداتی ادامه دارد. او با بیان اینکه قیمت پیاز وارداتی در شهرهای مختلف بسته به حمل و نقل متفاوت است، گفت: نرخ کنونی هر کیلو پیاز وارداتی در میادین تهران برای مصرف کننده ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*