گفته می شود

 

گفته می شود انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از اخراج نماینده زن از کنگره آمریکا انتقاد کرد و نوشته نماینده زن کنگره امریکا به دلیل انتقاد علیه اسرائیل اخراج شد. در کنگره ‎زنان تاثیرگذار دو مهمان از آمریکا و آلمان حضور داشتند؛ اولی گفت اگر کسی در آمریکا علیه اسرائیل حرف بزند شغلش را از دست می دهد و دومی گفت، ولی در آلمان سرش را از دست می‌دهد و همه خندیدند. این حقیقت آزادی در غرب است.

 

 

 

گفته می شود فاطمه هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی در پیامی ویدئویی پدرش را شهید خواند. او در این پیام ویدئویی اعلام می‌کند که چون سال گذشته مانع از خواندن دلنوشته اش خطاب به پدر در سالگرد فوتش نشده به مناسبت روز پدر این متن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. خانم هاشمی صحبت‌هایش را با بسم رب الشهدا والصدیقین آغاز کرد و در ادامه پدرش را شهید خواند.

 

گفته می شود  علیرضا دبیر گفته که قرار بود رئیس فدراسیون شود؛ اما از آنجایی که رئیس سازمان تربیت بدنی دولت محمود احمدی‌نژاد با این ماجرا مخالف بود، به حالت قهر به وزارت کشور رفته و در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده است. او همچنین می‌گوید این کار را «برای خنده» انجام داده و مردم نباید به او رای می‌دادند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور با بیان اینکه نظارت بر اجرای طرح مولدسازی اموال دولتی، خواسته درستی است، گفته روند اجرای این طرح حتما به اطلاع مردم رسانده می‌شود

 

 

گفته می شود  نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان در مصاحبه با رسانه روس اعلام کرد که دبیر شورای عالی امنیتی ملی جمهوری اسلامی ایران تا چند روز آینده به روسیه سفر می‌کند.

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی گفته در چهل و چهارمین سالگرد اتفاقی هستیم که توانستیم طی آن حکومت را از طاغوت بگیریم. وی ادامه داد: اگرچه بیش از ۴۰ سال است، حکومت از طاغوت گرفته شده، فضای مجازی که به زندگی اول بسیاری از افراد تبدیل شده بود را به طاغوت سپردیم.

 

 

گفته می شود مدیر کل امور سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات قانونی تهیه شده است، گفت که این دستورالعمل به زودی به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اصلاح برخی از اصول قانون اساسی گفته در پیشنهاد درازمدت هم طرح من این است که برخی اصول قانون اساسی باید اصلاح بشود. البته این را من باز هم تأکید کنم که مقام معظم رهبری در سال ۹۷ در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ما یکسری اصول و ارزش‌هایی داریم و شعار‌هایی که الی‌الابد از این‌ها دفاع می‌کنیم. مثل استقلال، آزادی، مردم سالاری، معارف اسلامی. اما بین واقعیت‌ها و ایده‌آل‌ها هم فاصله‌هایی افتاده است که باید از جوان‌ها و نخبگان استمداد بگیرند که این فاصله‌ها پر شود.

 

 

 

گفته می شود معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی در یک برنامه تلویزیونی با تشریح برنامه‌ها و اقدامات این وزارتخانه در حوزه سیاستگذاری اقتصادی گفته همچنان که رهبری در دیدار اخیری که کارآفرینان و فعالان اقتصادی با ایشان داشتند، حلال مشکلات اقتصاد ایران را مجدداً موضوع تولید و سرمایه‌گذاری دانستند و این اولویت به درستی در نامگذاری سال‌های گذشته خود را نشان می‌داد؛ اما متأسفانه طی دهه گذشته در یک تله رشد نقدینگی و تورم بالا و رشد پایین اقتصادی گرفتار شدیم.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*