گفته می شود

گفته می شود الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفته «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفا کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود در پی انتشار خبری درباره عضویت جمهوری اسلامی ایران در نهاد FATF در برخی رسانه ها، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تاکید کرد، نظر این وزارتخانه در این باره هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است. به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین اشاره شده است که هرگونه تصمیم گیری در این موضوع، پس از اخذ نظر دستگاه‌های متولی و جمع بندی مراجع عالی کشور اتفاق خواهد افتاد.

 

 

گفته می شود بعد از برخی گمانه‌زمانی‌ها درباره احتمال ورود علی لاریجانی و اطرافیانش به انتخابات مجلس، یکی از نزدیکان وی در گفت‌وگو با اصلاحات پرس، هرگونه قصد ورود علی لاریجانی را به انتخابات مجلس رد کرد و افزود آقای لاریجانی درمورد اوضاع کشور نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد؛ لذا نظرات خود را در قالب مشاوره به مسئولان عالی رتبه کشور منتقل می‌نماید، ولی در حال حاضر هیچ قصدی برای ورود به عرصه انتخابات آتی ندارد.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت واکنش نشان داد. روح‌الامینی، نماینده مجلس، در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.

 

 

 

گفته می شود عضو شورای اطلاع رسانی دولت نوشته اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است. عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت در توییتی با هشتگ شارلی ابدو نوشت: الان ارتباط با فرانسه چه آورده‌ای برای ما دارد؟ اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است. ما هم دوست داریم تعریف خودمان از آزادی را اعمال کنیم مهم نیست که با استاندارد‌های آنان هماهنگ باشد یا نباشد.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس در واکنش به خبر منتشره مبنی بر اینکه قوه قضائیه موظف شده با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های ذیربط، با فروشندگان فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌های غیرمجاز برخورد قانونی و متخلفین را مجازات کند، بیان می‌کند که اگر قرار است این اتفاق بیفتد مسئولان دولتی که به دنبال گرفتن تیک آبی هستند، حتما باید در اولویت برخورد قانونی قرار بگیرند. وقتی که بسیاری از مسئولان عالی اجرایی از پلتفرم‌های فضای مجازی که فیلتر هستند، استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را بعدا توجیه کنند؟

 

 

گفته می شود مدیرعامل سایپا در واکنش به فراخوانده شدن مدیران دو خودروساز بزرگ به سازمان بازرسی کل کشور گفته قرعه‌کشی منتفی است و در بورس کالا می‌مانیم.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*