پیامک

سلام و خدا قوت، نمیدانم دفتر دار مدیر ……. چقدر اختیار دارد که هر روزه به نیرویی ماموریت میدهد و آن شخص کار شخصی در بیرون از اداره انجام میدهد .بازرسی ورود کند.
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۰۹:۲۱:۵۲
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قابل توجه استاندارو نماینده شهرمادر مجلس …. انگارقوانین بیرجند با بقیه جاهای کشورفرق داردچرادر استخدامی هاباتوجه قانون فرزندآوری وامتیازفرزندمحاسبه نمی شود
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام آقای ….. میگه چرا با خدمات رسانی به مردم مهرشهر برای شهرداری هزینه تحمیل کنیم؟ شما منابع درآمدزایی تو از تو اون محل جمع کنید ما خدمات نخواستیم از شما ،،تعویض پلاک رو ببرین جلو خونتون ،،، چهارشنبه بازار رو هم ببرید جلو ….
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام ماکسبه چهارشنبه بازار به مصوبه شورای شهر برای تغییر چهارشنبه بازار به دوشنبه اعتراض شدید داریم. پایان سال اسیب جدی به کسب وکار ما میرسد لطفا مصوبه ملغی شود جمعی از کسبه چهارشنبه بازار 
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.سال ۸۹خط تلفن به مبلغ۵۰هزارتومان خریدم(سکه ۵۳هزارتومان بود)باتوجه به تعرفه جدیدتلفن‌ثابت تصمیم گرفتم‌خط بلااستفاده خودم رابه مخابرات اعاده نمایم.با مسئول مربوطه تماس گرفتم فرمودندچون بعدازسال۸۷خریداری کردید مبلغی به شمابرگشت داده نمیشود وعناوینی مثل ودیعه و دایری را مطرح کردند(خط ما دایری حساب شده)آیااین تصرف حق الناس نیست؟
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام با توجه به اینکه بیشترین درآمد بنیاد مستضعفان در استان از محل فروش زمین های بیرجند است انتظار می رود سرمایه گذاری این بنیاد نیز در بیرجند باشد تا در بخش نیروگاهی در یکی از شهرهای اطراف که خود دارای سه نیروگاه است.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام با توجه به مبالغ بالای طرح ملی مسکن بهتره از الگوی ستاد تامین مسکن طلاب و روحانیون برای بقیه متقاضیان هم خانه بسازند تا عدالت رعایت شود.

 

 

 

سلام شهردار  و رئیس محترم شورای شهر این همه پیام بابت آسفالت بلوار شهدای عبادی ارسال می شود برای چه هیچ ترتیب اثری نمی دهید؟ بخدا یک مرتبه خودتان با پراید از این مسیر تردد کنیدبعد تصمیم بگیرید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*