یادداشت روز/ اکثر مردم ایران هوادار منافقین هستند !!!

 

✍🏻  محمد مهدی بابایی

این صحنه هارا در ذهنتان مجسم کنید : در جام جهانی تماشاچیان ایرانی همگی پلاکارد هایی با عکس مریم رجوی در دست دارند . یا با پرچم شیر و خورشید در ورزشگاه ها به عنوان نماد ایرانیان به دنیایی که در آن اکثرا نمیدانند مکزیک در آمریکاست یا آسیا معرفی گردند .

خبر کمی تکان دهنده است

برخی منابع از فروش ۱۰۰ درصدی بلیطهای سهمیه ایران در جام جهانی به عنوان اولین کشوری که ظرفیت های فروش بلیطش پر شده خبر میدهند . انطور که خبر رسیده گویا منافقین تمام بلیط هارا جلو جلو و به صورت برنامه ریزی شده حین خواب زمستانی برادران زحمتکش وزارت ورزش خریده اند .

نزدیک به ۲۰ هزار بلیط یا بهتر بگویم ۲۰ هزار فردی که نماد ۹۰ میلیون ایرانی خواهند شد . اینگونه غرب به راحتی میتواند بدون فشار های بین المللی و با توجیح پاسخ به خواسته مردم ایران ( منظور ۲۰ هزار نفریست که بلیط برایشان خریده شده ) به پروژه سوریه سازی ایران شدت ببخشد .

در حین خواب زمستانی مسئولین فرهنگی نیز خبرنگاران ایران اینترنشنال در هتل محل اقامت ملی پوشان اتاق رزرو کرده اند و این درحالیست که اسکان خبرنگاران ایرانی در هتل هایی جدا از ملی پوشان است تا مردم خبرهای ملی پوشان را از قاب رسانه سعودی ببینند .

حال چاره چیست ؟

باید در وهله اول اتمام حجت هایی با دولت قطر صورت بگیرد تا از ورود نماد ها و نوشته های ضد ایرانی در ورزشگاه ها جلوگیری شود . بدین منظور میتوان از دولت قطر حضور مامورینی فارسی زبان در ورودی ورزشگاه ها درخواست نمود . اگر هم دولت قطر چنین اجازه ای نداد ، با گسیل دادن هزاران جوان انقلابی به عنوان توریست به کشور قطر ، درس خوبی به معاندینی که میخواهند وارد ورزشگاه شوند داد .

میبایست محل هتل ملی پوشان ایرانی را در هتل هایی با حضور حداکثری خبرنگاران ایرانی تغییر داد و بازیکنان را از هرگونه مصاحبه یا عمل خارج از برنامه به طور جد بازداشت . و با هماهنگی های صورت گرفته با دولت قطر بلیط های فروخته شده لغو و مبالغ عودت داده شود

اینگونه شاید بتوان تا حدودی گاف های عجیب مسئولین ورزشی و فرهنگی را جبران نمود

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*