گفته می شود

گفته می شود ضرغامی‌با بیان این‌که ما باید اصلاحات در رویه‌ها ایجاد کنیم، تحول مورد قبول حاکمیت است، عنوان کرده می‌گویند با دهه هشتادی‌ها نمی‌شود مفاهمه کرد، این مربوط به همه نیست، در مورد خیلی‌هایی که در این اغتشاشات دستگیر شدند با بازجوی اصلی آن‌ها صحبت کردم. آن فرد گفت من یک عمر بازجویی کردم؛ از آدم‌های درشت سیاسی بازجویی کردم و این چند روز چند صد نفر از افراد بازجویی کردم و این سخت‌ترین بازجویی من بود، زیرا نه من می‌فهمم آن‌ها چه می‌گویند و نه آن‌ها می‌فهمد من چه می‌گویم. ما در اصول اختلافی نداریم، ما باید اصلاحات انجام دهیم، باید در روش‌ها اصلاحات ایجاد کنیم. حاکمیت بار‌ها این را گفته است؛ حال یک عده باید این را عملیاتی کنند. سه دسته هم هستند که مقابل این روش ایستاده‌اند: یک عده که کلا متوجه نیستند، یک عده هم وضع موجود به نفع‌شان است و یک عده هم دنبال روزمه‌سازی هستند. ضرغامی ادامه داد: امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند. چه شد؟ اتفاقی افتاد؟

 

 

گفته می شود رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تغییر وضعیت رانندگی زنان با موتورسیکلت گفته قانون فقط مردان را به شرط داشتن گواهینامه مجاز دانسته که با موتورسیکلت رانندگی کنند؛ برخی شیادان برای فروش موتورسیکلت عنوان می کنند زنان می توانند با موتور برقی یا موتور بدون کارت سوخت رانندگی کنند که این حرف آنها خلاف قانون است.

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی درباره حوادث اخیر گفته «در این ماجرا باز هم مظلومیت زنان بروز و ظهور یافت. زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکت‌ها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار داده شدند. طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها و ۸۸درصد بقیه از مردان بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود،

 

 

گفته می شود احمد زیدآبادی به اظهارات بایدن درباره آزاد کردن ایران، واکنش نشان داد و نوشته امیدوارم آزادی موردنظر بایدن برای ایران، از جنس همان آزادی نباشد که برای تونس و مصر و لیبی و سوریه وعده داد.

 

 

گفته می شود نماینده مردم بابل در مجلس تاکید کرده برخورد قاطعانه با هنجارشکنان فرهنگی که برهنگی را در پیش گرفته اند، پیش از گذشته باید انجام گیرد و به هیچ عنوان نباید از اجرای قانون عفاف و حجاب که ۱۷سال است خاک می خورد عقب نشینی کرد.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم فارس در مجلس گفته بعد از بیانیه داعش که در سایت رسمی این گروه تروریستی منتشر شد و در آن مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را پذیرفت، هر کسی بگوید «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است.

 

 

گفته می شود کارشناس مسائل بین الملل در مراسم گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی گفته زمانی که آمریکا خاصیت آمریکا بودن خود را از دست بدهد و بفهمد که دیگر ابرقدرت نیست مشکل حل خواهد شد. افول آمریکا شروع شده است، ولی با فروپاشی فرق دارد. من تجزیه آمریکا را قبول ندارم. الان نوبت افول آمریکاست که شروع شده و روند آن هم کند نیست. آمریکا به چیزی شبیه برزیل تبدیل خواهد شد که حرفش در دنیا تعیین کننده نیست.

 

 

گفته می شود سخنگوی بازار متشکل ارزی با اشاره به تشکیل صف‌های خرید ارز با نرخ توافقی در مقابل صرافی‌ها گفته این صف‌ها بار روانی به وجود آورده که تقاضا زیاد است و افراد باید با هر قیمتی دلار خریداری کنند

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*