پیامک

سلام گزارش تناقض در ابونمان اجباری تلفن ثابت جالب بود ،یک بام و چند هوا، مصوبه ستاد تنظیم بازار به مخابرات اعلام نشده-وزارت ارتباطات اجازه نداده-مجلس بی اطلاع است-کار کارشناسی نشده، بعد ابونمان تلفن ثابت ۲ ماه است ۲۰ برابر شده و برای تلفن دارای کارکرد و بدون کارکرد یکی است و مخابرات هم مردم را تهدید به پرداخت و قطع و مصادره خط میکند مخابرات متاسفیم.
خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ساختمان نیمه تمام هلال احمر استان و انتقال خون، بیمارستان مهرشهر، کتابخانه مرکزی استان و مجتمع فرهنگی بلوار ناصری، باغ موزه دفاع مقدس بلوار صیاد از پروژه های اولویت دار استان در جذب اعتبار در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان می باشند. از معاونت محترم عمرانی استانداری خواهشمندیم پیگیر طرح این موضوعات و اخذ بودجه برای این موارد را بفرمایید.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام با حادثه شیراز دیگر تردیدی نیست که اغتشاشات از خارج هدایت می شود . وقت آن رسیده که جوانان و دانشجویان به خود آیند و ناخواسته آب به آسیاب دشمن وحشی نریزند.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خسته نباشید، ماکار گر های اتفاقات هستیم که در اتفاقات بیرجند مشغول کار هستیم! که متاسفانه چهار برج شده حقوق نگرفتیم؛ وهیچ مسولی نداریم که پیگیری کند! و تا اسم از حقوق می بریم باده سال سابقه میگن اخراج! بااین اوضاع گرانی وتورم واقعا سخت است! اگر مسوولی هست که میتواند حقوق ما را پیگیری کند، خواهش میکنیم،خوااهش،که پیگیر حقوق ما باشد! کمال تشکر را داریم!
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام، برخی از مسئولان استان در خصوص عدم رعایت اصول پدافند غیر عامل در استان انتقاد دارند. آیا استقرار پایگاه شکاری نیروی هوایی در کنار شهر بیرجند با اصول پدافندغیر عامل سنخیت دارد چرا به فکر امنیت مردم و آینده شهر بیرجند نیستیم  
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام طبق گفته مسئولان باید چندین  روز قبل رئیس جمهور به این استان سفر می کردند ولی شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که چنین خبری نیست آیا مسئولان نمیخواهد در خصوص علت نیامدن اقای‌رئیسی اطلاع رسانی کند گفته میشود‌اقای رئیس جمهور به علت اینکه مصوبات سفر قبلی‌در استان اجرایی نشده ناراحت و فعلا این سفر را لغو کرده است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*