گفته می شود

گفته می شود وزیر کشور با بیان اینکه برخی از اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، گفت: برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۵- ۱۰ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این افراد واریز شده بود.

 

 

گفته می شود هاشمی در واکنش به حوادث هفته‌های اخیر و پخش فیلم‌های آلوده از آنتن تلویزیون می‌گوید: «پخش فیلم‌های آلوده مرا زیاد متعجب نکرد، چون اتفاقی است که می‌تواند هر لحظه رخ دهد. در مورد حضور نفوذی یا خرابکار در صدا و سیما نمی‌توان چیزی را تکذیب کرد، چون از ابتدای انقلاب افرادی که به هر شکل با نظام زاویه دارند در این سازمان فعالیت می‌کردند.

 

 

گفته می شود نماینده مردم مهاباد در مجلس یازدهم درخصوص ادامه یا رفع فیلترینگ می‌گوید که فیلتر کردن کلی اینترنت که الان آن را تجربه می‌کنیم، مصلحت نیست و باعث می‌شود که مشاغل زیادی را از دست دهیم و خدماتی که ادارات به مردم باید ارائه دهند، انجام نشود. از آن طرف ماجرا، ما زیرساخت داخلی به این صورت که مدنظر است را نداریم و در سطح کشور امکانات برای‌مان فراهم نیست که بتوانیم همه جامعه را پوشش دهیم.

 

 

گفته می شود سیدحسین موسویان می‌گوید: «اگر برجام تا قبل از عید توافق می‌شد، آثار مثبت اقتصادی آن مقداری به مردم بویژه نسل جوان امید می‌داد و کشور با چنین دامنه وسیع اعتراضاتی مواجه نمی‌شد.»

 

 

گفته می شود نماینده مجلس یازدهم در خصوص زمان رفع فیلترینگ می‌گوید: یکی از موضوعات جدی که شبکه‌های اجتماعی دارند این است که باید در کشورها نماینده داشته باشند، چون آنان نپذیرفتند در کشور ما نماینده‌ای داشته باشند، این امر دچار چالش شده است

 

 

گفته می شود وحید یامین پور معاون وزیر ورزش گفت: همه افراد در جهان که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند توئیتر و اینستاگرام دارند دوتابعیتی محسوب می‌شوند و حالا این حائز اهمیت است که کاربران مثلا در ایران از جمله شما دانش‌آموزان که فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌اید، تابعیت جمهوری اسلامی را بیشتر پذیرفته‌اید یا شبکه‌ای که شهروند مجازی آن هستید؟

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای برگزاری تجمعات نیاز به قانون دیگری نداریم و در اصل ۲۷ قانون اساسی به وضوح این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. مردم نیز پیشتر هر روز در جلوی مجلس اعتراضات و مسائل خود را مطرح می‌کردند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*